fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har småblødd i en og halv uke nå, tenkte det sikkert var mensen, men i går har det plutselig begynt å blø masse... Og enda mer i dag.. Den største OB (grønn) holder ikke i et par timer engang!!! Og det pleier å holde i 4-5 timer hos meg... Friskt blod.... Tanken på en SA har streifet meg, selv om jeg tviler sterkt på det....
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 SA er jo min tanke også, det er liksom ikke så mange grunner til å blø sånn.... men sjekk det ut, for det skal jo ikke blø om det ikke er mensen uansett... det er ikke riktig :-) Lykke til og god bedring!
Heaven har født::) Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Har du prøvd å bli gravid eller vet at du er det?? Hvis du eventuelt har mistanke om at du har vært gravid,ville jeg kontaktet lege i morgen å få det undersøkt. Jeg sliter m masse blødning etter fødsel, og etter innsetting av spiral, og her er det heller ikke noe som holder mer enn ca en time. Slik har det vært siden nov/des. Håper det blir bedre når jeg får fjernet spiral. Du kan forresten ta en test selv også, for hcg holder seg i kroppen en stund etter sa om det skulle være det. Vil nok råde deg til å få det undersøkt jeg. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå