Gå til innhold

Ekkel spørsmål, men se hit da, please...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har småblødd i en og halv uke nå, tenkte det sikkert var mensen, men i går har det plutselig begynt å blø masse... Og enda mer i dag.. Den største OB (grønn) holder ikke i et par timer engang!!! Og det pleier å holde i 4-5 timer hos meg... Friskt blod.... Tanken på en SA har streifet meg, selv om jeg tviler sterkt på det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytte....

Skrevet

SA er jo min tanke også, det er liksom ikke så mange grunner til å blø sånn.... men sjekk det ut, for det skal jo ikke blø om det ikke er mensen uansett... det er ikke riktig :-) Lykke til og god bedring!

Skrevet

Har du prøvd å bli gravid eller vet at du er det?? Hvis du eventuelt har mistanke om at du har vært gravid,ville jeg kontaktet lege i morgen å få det undersøkt. Jeg sliter m masse blødning etter fødsel, og etter innsetting av spiral, og her er det heller ikke noe som holder mer enn ca en time. Slik har det vært siden nov/des. Håper det blir bedre når jeg får fjernet spiral. Du kan forresten ta en test selv også, for hcg holder seg i kroppen en stund etter sa om det skulle være det. Vil nok råde deg til å få det undersøkt jeg. lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...