Kanutte og prinsen Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Kan barnet sitte begge veier i den? og hvor lenge kan den brukes? Er den lettvindt i bruk? Hvor kjøpte du den og hva betalte du? Har babybjørn og bæresjal, men er ikke helt fornøyd med noen av de. Babybjørn er ikke komfortabel verken for meg eller babyen, og bæresjalet er litt for tungvindt å bruke sånn til vanlig. Noen som evt kan anbefale noe annet praktisk til bæring?
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Vi har Sjal Tai, som ligner litt - men er mer egnet fra fødselen av. Kjøpte på www.filiokus.no
ScaryMama Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Anbaler mei tai på det varmeste. Nikolai er 14mnd og over 12 kilo, og jeg bærer han i det fremdeles. Han sitter ofte på ryggen når jeg lager middag, det er praktisk! Jeg betalte ca. 1000 for min, og det var verdt hver eneste krone.
Kanutte og prinsen Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 er den enkel og rask å ta på og av? Og hvor kjøpte du den forresten? Jeg må bestille den, for ingen butikker som har her hvor jeg bor...
ScaryMama Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Etter å ha gjort det et par ganger går det veldig raskt, selv om jeg fremdeles trenger litt hjelp når jeg skal ha han på ryggen. Men kjenner andre som tom klarer å sette babyen på ryggen enkelt og greit. Jeg bestilte min fra dotedot.com, fikk den spesialsydd i det stoffet og lengden jeg ønsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå