Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Da tenker jeg ikke på om dere har for lite penger eller sånt. Men har dere vært oppi en situasjon hvor dere har tenkt at "nå skulle jeg hatt en xxx" og så er det et produkt som ikke går an å kjøpe i butikken, altså ikke har blitt laget enda. F.eks du skjærer osten med kniv og vil ha tynnere skiver, og tenker at du skulle hatt en ostehøvel (før det ble oppfunnet.) Rotete innlegg, men spørsmålet er egentlig hvilke produkter og ting du skulle ønske var oppfunnet men som ikke er det. Kan noen legge på skravle også?
prekæs Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Vet ikke hva jeg skal kalle det, kanskje strøm som sendes via signaler. Slik at pc, tv, dvd, juletrebelysning manger ledning, men virker likevel. Genialt.
KaMa Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Heldigrisen prekæs. I følge spådommene er trådløse hjem rett rundt hjørnet.. Jeg vil ha en sånn gammel telefonkiosk, hvor man går inn, blir oppladet og full av energi. Når man igjen er utladet og på tomgang er det bare å gå inn å få påfyll. Hvorfor det må være en gammel telefonkiosk har jeg ikke noe godt svar på. Det er bare sånn den ser ut for mitt indre blikk.
prekæs Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Etter at guttungen akkurat har drukket en pappboks (al a kuli) med saft, kom jeg på en ting til. Pappbokser med sugerør som ikke kan klemmes på. Siden du har en på samme alder, forstår du sikkert hvorfor:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 På barnas lekeland får vi kuli MED en plastboks som vi får med hjem... Så det finnes!!! Genialt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 ferdig raspede gullerøtter. det er digg, men for en møkka jobb. barnevogn med motor. sånn at jeg hadde sluppet og stått og vugge han i søvn så mye. men det fins vel kansje? en dings som kan lese fagbøkene for meg og putte informansjonen inn i hodet mitt slik at jeg slipper og pugge. eventuelt en dings som svarer riktig på alle spøsmål man stiller og som er så liten at læreren ikke ser den.
danieI Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 en dings som tok meg tilbake i tid så jeg kunne gå tilbake og endre på ting som har skjedd avknapp på fireåringen, evt muligheten til å styre volumet på henne sokkebrettemaskin!
KaMa Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Definitivt. Og de må selges i dagligvareforretninger. Og helst i kartonger som ikke lar seg klemme på, sånn at all juice spruter ut. :-/
Hufsla Skrevet 17. januar 2008 #13 Skrevet 17. januar 2008 vel, dette er det igrunn mannen min som ønsker seg... Et termometer som er sensivt nok til å måle mannfolkfeber! De vi har nå viser jo bare 36-37 grader mens de egentlig er farlig nærme 45... og ellers hadde det vært greit med en tankelesermaskin. Jeg jobber med funksjonshemmende og av og til hadde det vært greit å ta en kikk inni hodene deres å se hva de egentlig tenkte... Hvilket egentlig også hadde vært praktisk på barn og menn og... og dyr... Men alt det er jo forsåvidt av det samme...
little old lady hoo Skrevet 17. januar 2008 #14 Skrevet 17. januar 2008 Et slags panel til å henge i kjøkkenet med feks 25 knagger. Til hver og en knagg skulle det tilhørt en klistrelapp, som man kunne klistre hvor som helst. Disse knaggene kan man trykke på så lager de lyd og blinker. Dette ville jeg klistret på bil- og husnøkler, kortholder, o.l. av ting som alltid forsvinner i huset.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #15 Skrevet 17. januar 2008 man burde kunne kjøpe bokser med truser/sokker, noe a la de der dispenserene til papir.. du trekker ut et par (alle like for enkelthetsskyld) og så ramler de neste ned.. sier i fra når det bare er ett rent par igjen.. så kan du vaske og fylle på igjen...
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #16 Skrevet 17. januar 2008 Muligheten til å downloade kunnskap inn i hodet. Koble seg til og laste ned Italiensk liksom. Magisk oppskrift på hvordan få et barn til å sovne En pille man kan spise som fikser tannåine- altså ingen bruk for tannlege;)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. januar 2008 #18 Skrevet 17. januar 2008 Jeg husker at jeg en sen natt på nachspiel klarte å komme opp med den fantastiske ideen: "tenk om noen kunne funnet opp en robotlignende ting som tok oppvasken for deg?" Da noen sa "Er det en oppvaksmaskin du mener?" famt jeg ut at det var på tide å gå å legge seg:)
Pixie Power Skrevet 17. januar 2008 #20 Skrevet 17. januar 2008 En dings som kan søke seg frem til den andre sokken av sokkeparet
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #21 Skrevet 17. januar 2008 røper jo ikke det her - kan jo være verdt millioner....!!!!
hårsår Skrevet 17. januar 2008 #22 Skrevet 17. januar 2008 Jeg sitter også på en idè som er verdt millioner =)=)=)=)=)
You can call me Dårris Skrevet 17. januar 2008 #23 Skrevet 17. januar 2008 Denne finnes.... Heter batteri:)
børdi Skrevet 17. januar 2008 #24 Skrevet 17. januar 2008 en kilemaskin.... en maskin som kan kile en på ryggen.... ;-)
innMariSterk Skrevet 17. januar 2008 #25 Skrevet 17. januar 2008 Jeg tror dette innlegget er startet av en patentjager som allerede har meldt seg på neste runde av "Skaperen" ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå