Skatt i magen :) Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg testerr og tester, men jeg finner altså bare ingen eggløsning. Skulle hatt eggløsning på mandag/tirsdag, men CB digital slår ikke ut Kan jeg ha gått glipp av eggløsningen på testene?? Syntesn jeg har hatt så mange symptomer på eggløsning, men testene sier jo at jeg ikke har hatt eggløsning.. Kan jeg allerede ha blitt gravid? Har jeg ingen eggløsning?? Huff, blir såå forvirra, også er jeg såå utålmodig. Hadde håpt det kunne klaffe denne mnd, men kan jo ikke ut det uten eggløsning..
babysjuk82 Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Ha hørt d ikke e alle som slår ut på el tester,men har el likevel. E d lenge siden du slutta m prev da? Da blir d mye rot i syklusen etpå.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Tester du på ettermiddagen? Jeg fikk negative tester på dagen, men når jeg testet på ettermiddag/kveld så fant jeg den.
Skatt i magen :) Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har testet rundt kl.16.00 hver eneste dag nå lenge.. Måtte bestille enda flere tester nå for å bare teste videre.. Men symptomene mine sier jo at jeg har hatt eggløsning: -livmortappen har vært myk og åpen og slimete (unnskyld detaljene) -murringer -stikkinger i magen... Virkelig kjent at det er noe som har holdt på der nede.. Men nå idag (ettermiddag)så er livmortappen hard og ganske lukket egentlig, og plassert høyt oppe..., var myye mere åpen i går og i dag morres. I går begynte jeg å klø forferdelig i puppene, også var det akkurat som om noen satt og stakk meg med en nål i magen.. en rar følelse.. håper jeg er en av de som el testene ikke slår ut på... jeg sluttet på p-pillene for snart 10 uker siden, forrige periode så gikk jeg 2 uker over ikm før tr kom, å da fikk jeg en skikkelig mens...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå