Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Mareritt i dag!! Guten min på 8 mnd kvelva tripp trapp-stolen sin. Slo seg hardt i bakhovudet. Har belegg-golv, men det er jo likevel hardt.. Vurderer å ringe legevakten, men han virkar heilt pigg no, så kanskje eg berre skal vente til i morgon og så ringe helsesøster da... nokon som har nokre formeiningar?
Koala *g07* Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 De små tåler de utroligste ting. Men siden han har slått bakhodet fra en slik høyde hadde jeg hvertfall ringt å hørt nå. Legevakta er jo uansett oppe.
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Det skader jo ikke å ringe legevakta hvis du føler for det. Det kan jo berolige deg om du er bekymra for om barnet har skadet seg. Da sønnen min var 1,5 år gjorde han akkurat det samme som barnet ditt. Trodde han hadde skadet seg, men det gikk utrolig nok helt fint. Vi kjøpte en sånn stropp som du skrur fast under bordplata og fester til bøyla på stolen. Da kan ikke barnet vippe bakover med stolen. Den får du kjøpt på de fleste barneutstyrsforretninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå