Gå til innhold

Er modningsakupunktur vondt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så fan av nåler... ikke at jeg synes blodprøver er vonde ,MEN oppsøker det ikke frivelig:)

Men nå er jeg så lei og utolmodig at jeg vurderer å oppsøke det... heheh, men gjør det vondt??

Fikk tilbud om akupunktur i forbindelse med en fotballskade en gang, men så pysat som jeg er så sto jeg over:) hehehhe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Modningsakupunkter er ikke vondt. De fleste nålene kjenner du ikke i det hele tatt og kjenner du noe, er det bare et lite stikk.

Skrevet

jeg fikk på ankelen, panen en i hodet og ryggen ;)

Skrevet

hvilke uke kan man begynne å få det?

Skrevet

Jeg skal begynne med modningsakupungtur 4 uker før termin.

Skrevet

Jeg har fått modningsakupunktur fem ganger til nå, begynte når jeg var 37 + 5 (pga jul og nyttår). De tre første gangene fikk jeg nåler på fotvristen, ankelen, i leggen under kneet (deilig!!), to subcutane (like under huden) nedenfor navlen, to i ryggen og en i hver hånd på området over tommel og pekefinger.

De to siste gangene har akupunktøren intensivert og jeg får i tillegg en i lilletåen, noen fler på ankelen, to under kneet, fire i ryggen og på underarmen (mot sure oppstøt). (Jeg har ikke helt oversikt, det kan tenkes at jeg har litt flere, går ganske raskt å få satt dem)

Ligger med varmelampe mot korsryggen og koser meg i en times tid før hun tar ut nålene igjen.

Du kjenner stikket, men det gjør ikke vondt når nålen står i, med mindre du beveger området nålen er satt i, da kan du merke det ganske godt. Jeg gjør i allefall det.

39+6 i dag, satser på at det har god effekt:)

Lykke til jenter!

Skrevet

spør her også jeg... hva koster dette? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...