selfangerkjerringa Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Eldstejenta sitter og griner i sofaen, hun vil ha hull i ørene når hun blir 4 år (om 2 1/2mnd). Det blir ikke aktuelt fra vår side å la henne pierce ørene før hun begynner på skolen. MEEEEN nå har jo bestevenninna fått hull i ørene denne uka... og når bestevenninna har så vil jo eldsta også ha.... h#¤%&/( også da!!! Skal jeg virkelig måtte høre på dette gnålet lenge? Til hun blir 18 og flytter hjemmefra?
mayaya Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Mener du å si at eldstejenta di ikke får begynne på skolen før hun er 18 år? Vet du ikke at det er skoleplikt?
selfangerkjerringa Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 er det? dæng... tenkte liksom atte når jeg er lærer selv så kan jeg lizzom bare fortelle henne når jeg kommer hjem hva hun skal kunne og så slipper jeg å sende henne på skolen lizzom?
mayaya Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 nei, da tror jeg at jeg tipser barnehværnet
Kludrepluten Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Hun gnåler om det til hun får hull i ørene, eller en annen interesse. Og når hun får viljen sin for hull i ørene eller den andre tingen, ja, så finner hun noe annet å gnåle om. Det varer til de flytter hjemmefra, og kanskje litt etter det også. Gratulere med barn som kan snakke og uttykke viljen sin
selfangerkjerringa Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2008 hun er vanligvis ikke sånn da Men det er jo noe med bestevenninner... hehe... nei vet du - hull i ørene FÅR hun ikke enda. Så jeg har ikke annet valg enn å høre på gnålet. Forhåpentligvis er det noe annet som fanger interessen etterhvert.
selfangerkjerringa Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2008 da kommer jeg ikke på lørdag
Under den hvite bro Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 la nå jenta få hull i ørene sine....det er jo så flott.... skulle ønske det var mi pie som kom og sa hun ville ha det... hmmm
selfangerkjerringa Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2008 Eh... nei. Hun er TRE år, snart fire. Det blir ikke aktuelt. Hun skal pent få vente til hun fullt og helt forstår konsekvensene av et slikt inngrep på kroppen. Kan godt forstå at noen syns det er pent med hull i ørene hos små jenter, men jeg syns det et en helt unødvendig inngrep.
Under den hvite bro Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 HAHA love it....mi er og 3...men blir ikke 4 før i november da.... men forstår deg jo litt da...hehe...
Jenny-penny Skrevet 17. januar 2008 #12 Skrevet 17. januar 2008 Maste fra jeg var 3 selv, jeg, da jeg var 3,5 ga mamma etter! jenta mi blir 3 nå snart og ikke nevnt noe, jeg skal ikke si noe:o) Hadde en del eldre venninner da jeg var på den alderen og de fikk jo.
Northernlights Skrevet 17. januar 2008 #13 Skrevet 17. januar 2008 Begynner hun sånn når hun bare er 4 år,ja da har du mange festlige stunder foran deg,der hun gråter i sofaen.Spesielt etter 11-12 årsalderen. Oh,lykke! ;o) Jeg er helt enig med deg,forresten.
selfangerkjerringa Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. januar 2008 ja var liksom det jeg begynte å se for meg nå, northern.... hun er meget viljesterk den unge damen ser du. Og veeeeldig opptatt av rosa, glitter, prinsesser, pynt osv. Det har hun vært siden hun var veldig liten. Og tror du sannelig ikke lillesøstra på ett er begynt hun og? Driver og stjeler diademene til søstra og prøver å ha dem på seg - og når hun får hjelp til å ha på ett så står hun i speilet og ser på seg selv og ler og danser... jepp, vi kommer til å få det FESTLIG om 13-14 år når begge er midt i tenåra :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå