juni-august-mai gull:):):) Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 såg du va sendt meg mld,men har ikke fått noen:(...har slettet det som var på innboksen,ville du prøvd igjen??
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Kan jo svare deg her, ikke noe hemmelig liksom, hehe.. Begynte med grøt 12.12.07, med smaksprøver.. Etter en ukes tid ga vi en halv porsjon (av det som er en full på pakka) Ga ris grøt.. Da ble natt rutinene slik: Natta 21, pupp 03, morgen 08.. Fantastisk! Men plutselig var han våken hver annen time! Da hadde vi byttet til maisgrøten.. Så vi byttet tilbake og da var det gode netter igjen.. Men så gikk det bare noen dager og vi var tilbake til hver 3.time på natta.. Hva skjer a? Så nå får han grøt formiddag og kveld.. Får nå mat 01/02 og 05/06 og morgen 08.. Egentlig greit, men er mange ganger han våkner for å få smokk i mellom dette også! Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, vil jo så gjerne få tilbake de flotte nettene.. Skal dra i butikken nå og kjøpe hipp mme, da vi bruker nan nå.. Han får nemlig både mm og mme, siden jeg har lite melk.. Kanskje det er nan han reagerer på? Vet mange må bytte fra nan til noe annet.. Hvordan går det med dere da? =)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 hun liker ikke grøt,stresser med å få det i henne.å flaske tar hun heller ikke...havre grøt med ris å hvete tar hun litt av,men most potet m gulerot å blomkål det liker hun godt.så dette gjør vi...19.30 bad etterpå middag m vann å sviskesaft så går det 30 min så er det bryst liggende i sengen,har begynt med brystnekt....legger seg ca 22,tidligere var det 21..våkne etter 20 min.inn å roer ned så går det 5 til 10 min så er det på an igjen....sover kansje 2 timer i strekk mellom 00 til 02 så er det annen hver time hvor jeg da roer med bryst... vet det er feil,men hun drkker og virker sulten..spiser hun for lite gjennom dagen?? hun er 5 mnd veier 9800 år er 68.5 lang,stor jente så kansje hun trenger mer mat??
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Hmmm. Ja, kan jo hende at hun krever mer mat på dagtid.. Min er 4,5mnd (født 31.august) og veide 7360gr og 66,8cm på 4 mnd kontrollen.. Nærmer seg vel 8 kg inne 5 mnd kontrollen.. Så litt mindre enn din.. Er jo greit at hun liker middag da, skal jo ha samme effekt som grøt kan jeg tenke meg.. Skal bli spennende å se hvordan natta vår blir i natt. Jeg har vært syk noen dager nå, og nå er han blitt syk og.. Fikk ikke i han grøt idag, da det satt fast i halsen hans og han brakk seg.. Sikkert masse slim der.. Fikk en flaske med mme, men ville bare ha ca 150ml.. Sikkert fordi det er vanskelig å drikke da han er tett i nesa.. Så jeg har bygd opp senga hans og satt vinduet på gløtt (har sovet ute idag, og det har gått greit.. Sikkert den friske luften) Han har fått sokker på hendene så han ikke skal fryse, samt nesespray.. Så vi får se.. Vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre generelt med nattesøvn.. venninda mi har ei tulle på 6mnd som sover nå hele natta.. Får grøt morgen og kveld, og middag i 15 tiden.. mm ellers.. Vil så gjerne ha det sånn!!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 stor pjokk du og har:)dette begynte mest med henne etter hun hadde vært syk i 3 dager.hadde kjempe fin rutine før det så kommer vi ikke inn i den igjen.nå har hun sovet 20 min så er det på an igjen.fikk tid til å rydde kjøkkenet å lage meg en kopp med varm sjokolade hehe:)hvor mye sover han generelt om dagen??
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 våkner 07/08, sover opptil en time ca 1,5 timer etter han våkner.. Deretter har han 2 lurer på ca 2 timer hver i løpet av dagen.. Tilslutt en liten halvtime i halv syv tiden på kvelden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå