Gå til innhold

Vaginakuler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har akkurat kjøpt med et sett med vaginakuler. Hvordan brukes disse? Jeg har tatt oppi en, og den skal jo sitte oppe av musklene og dette ut med en gang jeg slapper av i muskelen. Men jeg tror ikke jeg får det helt til.. Jeg har så og si ingen muskler der nede nå, men allikevel holder kulen seg på plass, tror jeg.... Jeg klare ikke å holde den langt oppe i skjeden, den detter så det ligger i åpningen uten å falle ut... Kan dette være riktig? Hva skal jeg gjøre for å få trent oppigjen disse musklene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

knipe knipe og atter knipe :)

jeg har et sett hvor to kuler henger sammen og det er en tråd for å få dem ut. du skal ha dem oppi vagina og knipe samtidig så de ikke faller ut :)

Skrevet

Skal jeg klare å holde de "hvor som helst" inne i skjeden? Jeg klarer ikke knipe fast over hodet! De faller og blir liggende helt nede i åpningen, men de faller ikke ut. Men for at de skal holde seg i åpningen der, trenger jeg ikke knipe overhodet.. det kan vel ikke være riktig? Jeg tror jeg har problemer med å finne riktig muskel. Noen tips hvordan jeg kan finne den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...