Gjest Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Har jo som sagt bestemt oss for å prøve et AIH-forsøk til. Hvis syklusen ikke klusser altfor mye denne mnd, venter jeg TR rundt tirsdag. Saken er at pga jobb diverse steder neste uke tror jeg at det kan bli vanskelig å rekke apoteket når TR dukker opp. Burde jeg levere resepten i morgen og få hentet medisinene mandag slik at alt er klart? Eller bør jeg vente sånn i tilfelle vi faktisk har klart det selv denne måneden???
Julie73 Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Husk at apotekene sjelden har varene på lager, og du kan fint levere resepten og hente det når det passer deg, slik sett får du iallefall medisinene du trenger til rett tid....men om du tror dere har lykkes, må du ta valget selv...vanskelig å gi noen råd da.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Er det snakk om dyre medisiner til AIH?? Jeg ville vært skeptisk i såfall til og hentet ut medisinen på forhånd om det er en mulighet for at dere har klart det selv..
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Det er jo ikke funnet noe galt med noen av oss, så muligheten til at vi kan klare det selv er jo ABSOLUTT til stede! Medisinene ligger på rundt 1500-1600 kr, så det er jo dumt å hente ut ting man kanskje ikke trenger
Julie73 Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Hva slags medisiner skal du ha da? Ved vårt AIH brukte jeg pergotime-kur og menopur i 3-4 dager, kostet 1660 kr totalt. måtte bestille menopur, det var ikke lagervare. De holder i 6 mnd - og kan sikkert selges her om du ikke trenger de, vi er jo mange som er slitere.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Det er litt kjipt, ja...mannen din kan ikke hente ut medisinene til deg neste uke om du trenger de, da?? Her i huset er det stort sett mannen som har hentet ut det jeg har trengt under forsøk:))) Bare pass på at apoteket har det du evt trenger. Ikke alle som har et lager liggende.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Pergo, Menopur og Ovitrelle ja. Problemet er at jeg skal jobbe 3 steder denne uka og rekker nok ikke hjem hit til apoteket stenger. Ja, ja...det ordner seg vel på et vis.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Sist bestilte jeg de på et sykehusapotek og fikk pergo samme dag og Menopur og Ovitrelle dagen etter, så sånn sett er det jo ikke noe problem. Problemet er bare at jeg skal jobbe på 3 forskjellige steder neste uke og rekker nok ikke hjem til apoteket stenger. Men det skal vel ordne seg. TR dukker vel ikke opp før uka etter kan jeg tenke meg Hehe
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Satser på at det ordner seg på en eller annen måte:O) Kanskje trenger du ikke medisinen i det hele tatt!! Er lov til og håpe:O))
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 *tenk hvis, tenk hvis*... Hehe- lov å drømme Men så kommer jo tanken "hvorfor skal det klaffe denne måneden når det ikke har klaffet de 17 andre månedene" snikende... Ja, ja...
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Fordi det var nettopp denne mnd du slapp gullegget:O))) Lov til og drømme, ja:O) Du ser jeg drømmer på dine vegne nå!! Hehe:O))
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #12 Skrevet 17. januar 2008 Jeje... Da har vi vært på Maxbo og kjøpt maling Skal pusse opp soverommet mens vi venter på at gullegget skal klekkes Haha... Skal se at et "nytt" soverom gjør susen hihi
Emma*den lykkelige venter Skrevet 17. januar 2008 #13 Skrevet 17. januar 2008 Det er da smårusk å betale hvis du er så heldig å bli gravid på gamlemåten mens du venter. Hadde løpt og kjøpt jeg. Greit å ha det liggende i tillfelle apoteket skulle være tomt eller mensen kom når den ikke skulle, eller annet uforutsett.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #14 Skrevet 17. januar 2008 Pergo er jo heldigvis ikke noe vanskelig å få tak i. Dessuten har jeg 2 ampuller Menopur fra forrige gang, så det skulle nok holde. Men mest irriterende om det blir kjempestress med å rekke et apotek før de stenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå