Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 er så drittlei pølse med brød (livretten te sambo)
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Hjemmelaget potetsalat er nam nam nam:)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg liker å ha en salat av avokado, rå løk, tomater ved siden av. Nam. Sterk sennep. Sterk saus. Mer rå løk:) lomper
Spirevipp med go`gutten Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Jeg fant en pakke pølsegryte i skapet idag, så her blir det pølsegryte fra Toro med potetmos oppå og gratinert med ost :-)
selfangerkjerringa Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 - grillspyd med pølser, ananas og marinert kylling - ovnsrett: pølser på potetmosseng, overstrødd med løk og ost, serveres med hakket purreløk - pølser, grovbrød og omelett - gryterett med pølse istedet for kjøttdeig
It's all about me Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Jeg synes det er godt med potetstappe og ertestuing til......men der ikke mannen helt enig, he he. Så det går i pølse og lompe hos oss (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå