Gå til innhold

når kan di sitte i stol,slik lignende tripp trapp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....................svigermor maser og det samme gjør mora mi at nå kan hun snart sitte i stolen.men jeg synst hun er liten ennå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min begynte å sitte i tripp trapp stolen sin da hun var 8 mnd, og da bare når hun spiser middag og grøt.

Men fikk beskjed av fysioterapeuten hennes at vi måtte vente litt ekstra lenge før vi tok stolen i bruk fordi hun ikke var så sterk i nakken som andre babyer.

Så hvis din datter er 7-8 mnd har du ventet lenge nok. Hun trenger jo ikke sitte der så altfor lenge av gangen i begynnelsen

Skrevet

Jeg begynnte å la min lille sitte i tripp-trapp stol når han var 7 mnd. Men kun akkurat den tiden måltidene tok. Jeg tror nok at du kan gjøre det samme om du støtter ryggen hennes med en pute/et teppe. Det gjorde i alle fall jeg. Helsesøster og legen min mente at det gikk fint.

Skrevet

hun er 5 mnd...men svigermor sier hun er så robust så maaaser hun så vanvittig.samboer tar seg av snakkingen jeg sier at jeg vil vente,men hun blir fornermet.mora mi vet når hun skal stoppe,så erd et lettere og si ifra til henne på en kvassmåte og da når hun ikke gir seg.

Skrevet

Ok. Når hun er bare 5 mnd. er det nok for tidlig ennå. jeg trodde at hun var litt eldre :-) Lykke til!

Skrevet

takk takk hehe.jeg synst og hun var litt liten så jeg lurte på om det var bare jeg som synst det.takk for svar:)

Skrevet

Jeg satte jenta vår i tripp trapp stol når hun var 7 1/2 mnd. først da satt hun kun under middag. Synes det var først da at hun var stor nok. Gjør som du føler og ikke din svigermor og mor. Hvis de blir satt i den stolen for tidlig er det ikke bra for ryggen dems.

Skrevet

Det er DU som bestemmer!

Her har vi kjøpt den oppblåsbare puta til IKEA, som da egentlig hører til deres stol. men som vi bruker i tripp-trapp. Har ikke luft i ryggdelen, men i side-delene, slik at han skulle få støtte. Nå bruker vi mest litt pledd på hver side. Han er 7 mnd, har brukt den siden han var ca 6.

Skrevet

Så lenge barna kan sitte skikkelig selv kan di sitte i tripptrapp stol..:)

Var iallefall det jeg fikk beskjed om av hs:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...