Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt intimt det her, så er anonym.

Har slitt med treg mage i lang tid, og har merket et par ganger tidligere også at det har kommet blod fra skjeden, når jeg har prøvd å gå på do (trykket litt hardt). Lenge siden sist nå, men opplevde dette i dag også. Syns det er litt ekkelt siden det kommer fra skjeden. Har ikke fått mensen enda, 4 mnd siden fødsel. Fullammer enda så det er jo ikke uvanlig. I dag kommer det mer blod enn tidligere, så lurte på om det kunne være den som er på gang. Er det noen som har samme erfaring eller vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du helt sikker på at det kommer fra skjeden? Synes det høres rart ut... Kan jo være mensen som er på gang, og at når du presser, så presser du ut blodet som er på vei ut. Hvis det ikke kommer fra skjeden, så kan det jo komme fra endetarmen. Hvis du sliter med hard mage, kan du ha fått innvendige hemorider, og de blør ofte en del. Uansett, du får ha lykke til!

Skrevet

Sliter med det samme her,hehe..

 

Har tidligere blød fra endetarmen når jeg har hatt hard mage, men i går da jeg var på do så kom det litt blod fra skjeden,sjekket med papir at det var fra skjeden, tenkte at jeg kanskje fikk mensen nå, men nei da, kom ikke den.. Tror rett og slett at det kommer av at en presser sånn at det sprekker noen tynne blodkar..

 

Men faktisk så starter mensen som oftest her med at jeg har vært på do, tror jeg pleier å presse den i gang jeg ,hehe... men ikke denne gangen da, ble liksom bare det lille som kom der og da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...