Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt forvirra på det, men tror vel egentlig 31. Tiden får vise, for jeg skjønner ikke bæra! Man blir jo helt rar i hodet av denne prøvinga :P

Skrevet

Her også! 30. el. 31.

Første prøveperiode og utrolig spent! Og litt redd ... Men dette er første mnd på leeenge at jeg ikke har oppdaget el-slim, så kanskje jeg ikke har hatt el denne mnd. Om den ikke kommer litt senere da...

Hadde jo i så fall vært utrolig typisk om den forsvant akkurat nå som den trengs som mest!

Skrevet

Hehe, ja man blir litt surrete i huet av prøving. mye å sette seg inn i hvis man går inn for det på alvor.

Dette er også vår første prøveperiode Lotta =) Eller jeg har vært gravid 2 ganger før da og mistet. Men det er en annen historie ;-) Så dette er første periode vi går ordentlig inn for prøvingen. Håper så inderlig at det går på 1.pp :-)

Blir spennende da dere =)

Skrevet

hei jenter! Jeg også! Den 30 eller 31, men vi har ventet litt med prøvingen fordi vi ønsker en gutt. Men jeg oppdaget noe jeg tror er el slimet i dag. Er det for sent å prøve da?

Skrevet

Så gøy at vi er flere :-) Vi får jo skravlet litt på tirsdag snuppedulla ;-) tenk så morsomt hvis vi begge ble gravide denne perioden, da får vi termin ganske likt også. hehe. *håpe håpe*.

Det er bare å prøve ivei mmogentil ;-) Tror ikke det er for sent. Står kanskje noe på pernille.info :-)

Skrevet

Ja,ca den 30. eller 31...

Men tror ikkje da har skjedd nåke denne mnd,i og med da er 1 pp og ikkje lenge siden pille slutt.

Skrevet

Hei:) Jeg har ikm 28.jan. Dette er vår1.pp, etter at vår siste datter ble født, hun er nå 9mnd. Har også en datter på 6 år. Dette blir spennende, ønsker og to tette..

Skrevet

så når vi sitter der på Tirsdag Nonnings så er vi kanskje GRAVIDE:D

Skrevet

Jeg har IKM 30 jannua tror jeg. Har hatt stikkninger i snart en uke, og bare på den ene siden. trodde jeg hadde EL på mandag, men stikkningene er der i dag og. Har alltid kjent EL, men ikke så lenge...

Får se om gubben er god nok i ryggen i kveld. :)

Skrevet

Jeg har det på sammen måte Gartner (tror jeg i alle fall :-P) Har hatt stikninger i en uke :-S så kjenner ikke spesiellt når jeg har EL men regner med at det er denne uken, så så lenge man prøver hver dag burde det vel gå greit. Mine EL-tester har forsvunnet i posten, så venter fortsatt på nye, håper jeg ikke får bruk for dem likevel ;-)

Skrevet

Tydeligvis sist i rekka;) Ikke så rart. Hadde el i går eller så slippes det i dag;) Hadde hvertfall sex i går med el-slim på siste vers.

Så, IKM fredag 1 februar omtrent;)

Skrevet

Hadde EL den 15 så har vel IKM i begynnelsen av uke 5. Er litt usikker da jeg har hatt ustabile sykluser, men fant El denne måneden. Var på UL torsdag den 10. jan, og der så hun at jeg kom til å få El iløpet av 4-5 dager, så det stemte bra. Dette er vår 1pp så skal vel være heldig hvis det klaffer på første forsøk. Men spennende er det ihverfall. Vi får oppdatere hverandre på symptomer og slik:)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Testet positivt på EL test 15. Håper det klaffer, men er veldig forsiktig optimist ;-)

Lykke til alle sammen :D

Skrevet

Dytter denne opp jeg, uke 5 nærmer seg med snegleskritt :o)

Skrevet

Hei jenter:)

Hvordan går det med symptomjakta? Nå nærmer uke 5 seg . Blir gal av å vente. Jeg har nedpress enkelte dager og ømme pupper andre dager, fryser, og i sted så merket jeg at det kom råmelk ut av den ene puppen når jeg klemte på den. Hmmm.. Har også fått en del små kviser på ryggen. Men det kan jo være at tanta dukker opp snart.. Hun får ikke lov å komme på besøk!!:

Skrevet

Leiter ikkje etter sypmtomer enda..(haha),trudde eg ikkje på sjølv ein gong..

Hadde vore supert om da skulle klaffe på 1 forsøk etter pille slutt..

Regelmessig og PUNKTLIG mens før prevensjon,punktlig og regelmessig med prevensjon,uansetet ka da har å sei..

Vi har no begge veldig lyst på baby,men stresser ikkje veldig då...

Skrevet

Samme med meg.. 1. pp etter pilleslutt. Har det noe å si tror dere? Er vi blitt helt fucked up av di der dumme pillene? =P

Fikk mensen fordeom jeg unngikk sukkerpillene og begynte rett på nytt pillebrett. Montro om det ikke var høyt nokk nivå hormoner. Men hvis jeg hadde mensen normalt fra den 20. i hver måned og i ca. 1 uke + 2 dager (bare sånn litt liksom.. kan ikke kalles mensen).

Men når jeg begynte på pillene startet mensen ca den 30.-31. Forstår meg ikke på dette!

Test neste torsdag! Lykke til alle sammen!

Skrevet

På "gøy" har eg klemt på puppen og jaggu kom da ikkje LITT klar væske igår kveld,(veldig lite) og idag prøvde eg igjen på gøy,då var den meir kvit.

Men må kje bli oppslukt av den grunn,e kje lenge siden pille slutt..

jajaja.....

Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg løpt i rekordfart bort til et apotek og kjøpt test. Når du får melk fra brystet, så må du vel nesten være gravid og ha et såpass høyt nivå homoner at det slår ut på testen?

Sist gang jeg ble gravid fikk jeg ømme og såre bryst/brystvorter, noe jeg ikke har fått nå. Har ikke "følelsen" heller lengre. Men jeg er ikke helt stødig på når disse symptomene kom sist gang heller, så tror kanskje det bare er jeg som er for utålmodig. Føler ikke jeg er gravid, men krysser fingrene. Vil så gjerne!

Mens deg frøken klomp, er jeg relativt sikker på er gravid, for du pleier vel ikke å oppføre deg som ei melkeku til vanlig? Hihi :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...