Gå til innhold

Klesstrl gutt 20 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken strl i klær bruker deres små gutter på 20 mnd? Føler at lillegutten her er litt liten, han bruker 80 ennå, har tom utedress i 80 og den er det plass til godt med klær under. Har noe i 86 som vi bruker, men buksene er alt for store, men genserene går det ann å bruke (80 passer det der og)

Og jeg tørker alle barneklærne i tørketrommel jeg og, bortsett fra noen strikkegensre og annet pent (og seff ull)

Er min lille gutt litt liten, eller er dette helt vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten i forhold til min, men han er lang. 18 mnd, og str 92

Skrevet

Hørtes ut som om han er liten. Yngstejenta mi er liten men har ikke brukt 80 fra hun var 1 1/2 år. Hvor stor er han?

Skrevet

Bukser i 80 sluttet hun å bruke før det. Men ytterjakker i 80 brukte hun frem til ca 20-22mnd

Skrevet

Husker ikke helt, har ikke helsekortet han foran meg. Men på 15 mnd kontrollen var han vel 76,5 cm (eller kanskje det var på 1-år ktr) og 10010 gram. Han har bestandig ligget under normalen i forhold til hs sine grafer.

Og både jeg og pappan er ca 170 cm, så han blir vel ikke så høy at det gjør noe...

Skrevet

Lillegutt er snart 21 mnd og bruker 86 i bukser og 92 i overdeler.

Utedressene har han i 86.

Skrevet

Da er han litt mindre enn din, han blir jo 21 mnd den 1 feb han og. Ulldressen han harr er og strl 80. Men tror kanskje at jeg snart må bytte ut noen av bodyene, men i hvert fall buksene holder nok en stund til, kanskje jeg må bytte genserstrl snart og, vi får se. Snakket litt med en dame på bogerud tidl i vinter, og hennes barnebarn var 18 mnd (like gammel som lillegutt var da) og brukte strl 98 allerese, det syntes jeg var stort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...