Gå til innhold

Sliten...

2gulljenter + 1 gullgutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 25, har to barn (3 og 1 år) jobber 100% som lærer. Må reise med ferge hver dag og gå en halv time hver vei til og fra jobb (ingen buss eller annen mulighet for skyss). Kjenner litt på vondt i bekken / bena hele tiden, men ikke noe som gjør at jeg ikke klarer gjøre det jeg må. Skulle så gjerne hatt litt tid til å samle opp litt overskudd.

På arbeidsplassen blir det ikke satt inn vikar om jeg blir sykmeldt (var sykmeldt pga kvalme i 5 uker tidligere), rett og slett fordi det ikke er mulig og få tak i vikar. Har derfor ikke samvittighet til å be om sykmelding heller...

Har ikke overskudd i det hele tatt. Kommer hjem fra jobb, og ligger/sitter stort sett rett ut til leggetid. Gruer meg til å reise på jobb for tiden, og orker heller ikke være særlig sosial på jobben.

Er det noen som har noen tips til hvordan få litt energi? Skulle så gjerne fått litt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det ikke i det minste ett taxi selskap som kan kjøre deg mellom skolen og fergen hver dag? Du kan helt sikkert få en rekvisisjon fra legen din, så slipper du i allefall den halvtimes gåturen hver dag for den kan jeg godt tenke meg tar en del energi!?

Skrevet

Jeg har heller ikke energi. :( Skjønner ikke hvordan jeg skulle greid meg gjennom dagen som singel eller med 3 unger fra før. Føler jeg har mer enn nok med å stable meg på beina og komme meg på jobb fortiden. Kjæresten får stelle huset og lage mat mens jeg sover.. og sover.. og sover.. :(

Skrevet

Jeg er mye mer sliten de dagene jeg må gå masse enn de dagene jeg kan sitte mer, så enig med den over her som nevnte taxi. hvis du begynner å få bekkenplager bør det være mulig å høre med legen din om rekvisisjon til dette. Jeg ville også sjekket jernlageret mitt igjen, evt mangel på andre vitaminer og mineraler. Selv om dette blir gjort på første kontroll så synker ihvertfall jernlageret i løpet av svangerskapet og det kan jo gjøre en trøtt og uopplagt. Ellers er det nok bare et roligere liv som gjelder, når du har kommet så langt i svangerskapet så begynner det jo for mange å kjennes godt på kroppen at en er gravid og at dette blir tyngre.

Skrevet

Hei igjen.

Her er ikke taxi-tilbud heller, dessverre. En liten øy uten særlig kommunikasjon... Jeg tygger jerntabletter også :-)

Det går seg nok til, bare en klarer å være positiv. Det klarte jeg ikke i går...

Lykke til alle andre slitne og ikke fullt så slitne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...