Julie73 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg får bare "Fatal error: eZ publish did not finish it's request The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below." - og det har vært sånn i flere dager....er dårlig i engelsk, så jeg skjønner ikke helt hva feilen er? (flaut å spørre men...)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Det er visstnok maaaaaaaaange som har det problemet...har vart ganske lenge, og det eneste du kan gjøre er og sende mail til webmaster, så fikser hun det for deg.. Det du kan gjøre i mellomtiden er og skrive www.barnimagen.com/babymedia/yourpage/ i adresselinja, så skal du komme direkte til din side:)
Julie73 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Ok, takk - jeg prøvde å skrive www.barnimagen.com/babymedia/yourpage/ - men fikk bare samme beskjed. Får prøve å kontakte webmaster...eh, hvordan finner jeg det? Hilsen kløna ;-)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 [email protected] Kjipt at det ikke funket, da:((. Håper webmaster fikser det kjapt og greit for deg:)
Julie73 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 Merkelig, der får jeg bare: Siden kan ikke vises. Siden du ser etter, kan være fjernet eller ha fått nytt navn. - gir snart opp....sukk
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Det er mailadressen:) Ikke adressen til en side..
Julie73 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2008 åh herregud, når føler jeg meg skikkelig dum - ser jo det nå...hehe. Sorry. Tusen takk for hjelpa :-)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Hehe:O)) Er ikke så greit alltid:O)) Ingen grunn til og føle seg dum! Håper du får fikset problemet ditt:O))
Julie73 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2008 Nå har jeg iallefall fått sendt dem en mail, så får vi se.... tusen takk for hjelpa )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå