Gå til innhold

Modningsakupunktur i dag og masse kynnere etterpå :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig, var akkurat som hun "dro" babyen nedover med nålene.. Og nå har jeg hatt masse vonde kynnere... krysser fingrene for at noe er på gang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oiii hvor langt er du da? jeg var på det igår og hun skulle sette nåler for at han skulle trekke seg nedover i bekkenet. Og neste gang skulle jeg få litt flre nåler for er bare i uke 36! men spennende er det første gang du var på det`?

Skrevet

fekk tilbudet, men turte ikkje. Korleis kjennes d ut?

Skrevet

Det var sånn hun startet med meg også, rolig de første tre gangene. Merket sist gang at magen sank rett etter timen. Dette var fjerde gangen og i dag har jeg tre dager til termin, så jeg ba henne kjøre på. Hun sa hun satte mer aggressivt og beveget nålene masse på punktene. Kjente virkelig at babyen dro seg nedover og ble urolig.. Og etterpå har det vært masse kynnere (mye sterkere enn jeg har hatt før iallfall) og nedpress. Spennende :)

Skrevet

Å få satt nålene eller hvordan det kjennes ut etterpå?

Skrevet

Ja, det kan jeg også skrive under på. Var på akupunktur i går, ( tredje gangen). Hadde hatt en del kynnere i løpet av natten, og etter behandlingen øket de bare på. Var i går kveld sikker på at noe kom til å skje, men i dag morges våknet jeg uten kynnere, men har fremdeles mensmurring i mage og rygg. Kjenner også en del nedpress samt litt diare. Håper det skjer noe snart. Har termin på søndag :-) Lykke til!!

Skrevet

Hva koster det med denne behandlingen

?

Skrevet

Var på 1 time jeg, og avbestillte den andre...

Reagerte veldig på nålene, med kraftige murringer i mage og rygg hele natten... Tror kroppen min reagerte veldig på nålene, ikke sikkert at jeg trengte det?

Vel, nå velger jeg å la kroppen ta siste dela v jobben selv:-)

Skrevet

Jeg betaler 350,- hos en fysioterapuet som har treårig akupunkturutdannelse

Skrevet

Håper det starter snart igjen og at det fortsetter her:) Lykke til du også! Jeg har også termin på søndag forresten:)

Skrevet

Jeg betaler 300kr gangen hos akupunktør.

Skrevet

Er det hos jordmor eller hos akupunktør du går??

Skrevet

Fikk modningsakupunktuer og fotsoneterapi mandag,onsdag gikk vannet og fredag ble lille prinsessa vår født..:) Veldig fin fødsel, de som har vett på det sier at modningsakupunkturen gjør at fødselen går lettere..

Verd å prøve!!!! :) Lykke til,deili å være babymamma igjen...:)

Skrevet

Oj, spennende.

Jeg begynner med modningsakupuntur på mitt neste jm besøk som er om rett over to uker, hu kunne ikke begynne før jeg var 37uker på vei itilfelle det virkelig satte igang.

Skrevet

Hvis du spør meg så er det hos akupunktør. :)

Skrevet

På meg begynte hun en dag før uke 36, men hun satte ikke veldig aggressivt i starten, startet svakt. Først de to siste gangene nå hun har turt å kjøre på :)

Skrevet

Jeg har lagt inn en tråd her om det er vondt med modningsakupunktur?? Vær så snill å svar!!!:) Ligger på 3 trimester...

Skrevet

Kan dere skrive hvor nålene settes? Jeg går nemlig også til akupunktur, men har ikke hatt noen effekt ennå slik dere beskriver. Akupunktøren kaller det fødselsforberedende akupunktur. Alle nålene settes fra knærne og t o m anklene ca. Ikke så mange nåler heller forresten 5-6 stykker. Er dette det samme som dere gjør? Jeg er 37+4 i dag og håper virkelig noe begynner snart ja...

Skrevet

det er ikke vondt og jeg fikk i ankelen en i hodet og to i rygen og i pannen eller noe. :)

Skrevet

Ikke vondt, mer ubehagelig... men vi skal jo gjennom en fødsel da... :) Sprenger litt når hun setter nålene og finner punktene.. men det må det jo for at det skal stimuleres..

Skrevet

I dag satte hun tre på foten, to på leggen og tre i ryggen. Pluss en i hånda og to i armen.. Men som sagt satte hun veldig aggresivt i dag i og med at det bare er tre dager til termin. Og jeg har hatt rier nå siden kl fire.. Men tror det bare er maserier.. Alt fra sju til tjue minutter mellom, går i perioder... Håper noe skjer i natt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...