semma Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Har navlebrokk (noe jeg fikk etter 2. fødsel for 3 år siden. Kom ikke ved fødsel, men ved 6 måneders forstoppelse og iherdig pressing... (sorry). Nå går jeg gravid med 3. mann og tenkte å fikse på navlen etter fødsel/amming. Noen med erfaring her? Hvordan går jeg frem? Får man et slikt lite inngrep dekket? Og hvordan gjøres det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå