Gå til innhold

Hvor gamle var deres barn da de begynte å bruke strl 86?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte handle litt på salg til våren, men er litt i tvil på størrelse..

De bruker jo størrelsen lengre om gangen etterhvert, så jeg lurte på når deres brgynte å bruke denne størrelsen første gang.. (ca)

:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Første gang var vel sånn ca når ho var 1 1/2 og ho brukte det til ho var godt over 2...

Skrevet

Kjøpte det første gang da han var 11 mnd. Var litt stort da, men fungerte bra. Synes det bedre å kjøpe litt stort så de rekker å bruke det en del før det er for lite. Har gjort det helt siden han bla født.

Skrevet

1 1/2år..og bruker fortsatt en del av det..hun er 2år og 4mnd...lita vel og merke..85cm

Skrevet

Eldstejenta begynte å bruke 86 da hun var 1år, kanskje litt før(om jeg husker rett) Yngstejenta begynte å bruke 86 da hun var mellom 1år og 1år 3mnd. Den største var litt større enn gjennomsnittet og yngste er mindre en gjennomsnittet tror jeg. Nå er de i hvert fall 4år og bruker 110-122 beroende på hva det er for klær og hvor de er kjøpt. Og 2 1/2 åringen har akkurat begynnt med 98 på bukser har hatt 98 på gensere og dresser/jakker sen i høst. I samme alder brukte eldste 98-104 mest 104. Så det beror vel mye på størrelsen på ungen din vil jeg tro=)

Skrevet

Sønnen min var8-9 mnd når han brukte 86 han brukte det kanskje i 3 mnd før 92 var mer passende.. Men nå er jeg ei som putter alt barnetøy i tørketrommelen da! Jeg liker også at klærna heller er litt romslige enn litt for små....

Skrevet

Tusen takk for svar.. :-)

Hun blir 1 år i mai, så hvis hun skal bruke det iløpet av våren og sommeren tror jeg kanskje jeg går for 86 jeg.. Hun er ikke spesielt liten.. Ganske lang egentlig.. :-)

Skrevet

Rundt 6mnd. :D

Han var stor da.. Passer fortsatt noe av det vi begynte med da, nå er han 15mnd.

Skrevet

Ca 6mnd, lang mann:)

Men bare bodyer. De krymper alltid.

Bedre med romslig enn trangt!

Skrevet

Eldsta brukte 86 fra hun var ca 1 1/2 til hun var drøye 2 år. Minsta fylte nettopp ett, og kommer nok til å gå inn i 86 om et par mnd.

Skrevet

Straks 9 mnd og har begynt med str 86 nå, men bruker fortsatt mest i str 80.

Skrevet

De to største guttene mine var ca 8 - 9 mnd

min tredje ser ut te å bli en "slim" type.. han e 6,5 mnd og bruke 68-74 nå...

Skrevet

7mnd. Men nå er han 14 mnd og bruker 86-92, så denne størrelsen har holdt lenge her!

Skrevet

Minste her er 21 mnd og bruker nesten ikke 86 enda. Bruker mest 80 og noe i 86. Varierer med merke og type klær.

Skrevet

Min yngste er 2 år nå og bruker 86.

Skrevet

Tuppa mi begynte med 86 da hun var 19 mnd, og bruker det enda, hun blir 2 i februar.

Skrevet

Har ingen små enda, men tanteungen min begynte å bruke det da hun var rundt 20-22 mnd. og bruker det så vidt enda. Hun er litt over 2 år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...