Gå til innhold

bading i offentlige basseng...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne skal i bassenget i ettermiddag sammen med barna hennes.. Så var det en annen venninne som sa " herregud tørr du virkelig det? Ungen kan jo bli overopphetet!!!"

Dette er et basseng på et såkalt rekonovalisenthjem (det er ekstremt renslig), men temperaturen er ganske høy (tror rund 28-30) grader..

Uansett, det er ikke snakk om lengre enn i 30-40 min! Er det farlig? Andre reiser jo til syden når de er gravide, eller tar solarium?

Håper på svar snart da vi skal dra kl 5:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg er i uke 14+2:)

Skrevet

har ikke ekspertsvar, men det må jo bare være veldig bra for mini'n din og deg! folk føder jo i badekar som er kjempevarme, fostre overlever i 60 grader i afrika osv, så det er vel bare å komme seg ut derfra hvis man skulle bli ubehagelig varm og føle seg dårlig? har ei venninne som tok masse badstu, dattera hennes er det nå gått veldig fint med. kos deg!!

Skrevet

Bare bad i vei!

Jeg går på gravidesvømming som arrangeres av jormødre, og vi bader i varmebasseng. Jeg tror neppe dette utgjør noen skade, heller det motsatte!

Kos deg!!

Skrevet

Kroppstempraturen ligger jo normalt på 36-37 grader så et bad i vann som er 30 grader burde jo iallefall ikke skade ! Poenget er at ikke fostervannet skal bli for varmt så derfor skal en ta febernedsettende med en gang en får feber..

Skrevet

har badet 3 ganger i uken til dagen før jeg fikk nr 2, jobber i basseng som holder 35C. går helt fint

Skrevet

Det er vel helst boblebad man skal holde seg unna når man er gravid, mener jeg å ha lest. så bad i vei med god samvittighet :) (selv om du sikkert er hjemme igjen nå da:P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...