Gå til innhold

Angående Brio vognen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes den brune 2008 modellen er så sinnsykt fin, men er redd den skal bli litt trang/liten.. Det går nok bra denne gangen siden jeg får i mai, men om neste bebi kommer om vinteren da, blir den "stor nok?"

Noen med synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken Briovogn, kombi, duo, happy osv?

Skrevet

Vi har hatt Brio Happy (går ut i fra det er den du mener), fikk snuppa 9. april og brukte babybagen til ut desember og da hadde vi ull-pose oppi også.

Tror nesten vi kunne brukt den lenger hvis hun ikke hadde vært så lang.

Hun er på lengde med dem som er ca 2 mnd eldre og har vokst kjempe fort. Nå har vi satt på sportsdelen som vi også er veldig fornøyd med.

Syns bagen var god og romslig, spesielt i forhold til feks Quinny som er veldig kort.

 

Skrevet

kombivognen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...