**Oktober-mamma** Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg synes den brune 2008 modellen er så sinnsykt fin, men er redd den skal bli litt trang/liten.. Det går nok bra denne gangen siden jeg får i mai, men om neste bebi kommer om vinteren da, blir den "stor nok?" Noen med synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hvilken Briovogn, kombi, duo, happy osv?
Mjaubeibi! Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Vi har hatt Brio Happy (går ut i fra det er den du mener), fikk snuppa 9. april og brukte babybagen til ut desember og da hadde vi ull-pose oppi også. Tror nesten vi kunne brukt den lenger hvis hun ikke hadde vært så lang. Hun er på lengde med dem som er ca 2 mnd eldre og har vokst kjempe fort. Nå har vi satt på sportsdelen som vi også er veldig fornøyd med. Syns bagen var god og romslig, spesielt i forhold til feks Quinny som er veldig kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå