Gå til innhold

Noen som har tatt LAKSEROLJE med virkning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt ei flaske og har så lyst å prøve...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjøpt det men fikk aldri brukt det, snuppa kom 3 uker før termin :) men vennina mi tok det med begge og det virket på henne. Etter første inntak av lakserolje var ungene ute etter 2 dager. Om det virket eller om det bare var tilfeldig får vi vel aldri vite

Skrevet

Jeg brukte lakserolje i forbindelse med fødsel.

Torsdag 15.11 hadde vi komle til middag(m/saltkjøtt og kålrabistappe). Komle er tungt fordøyende, at det menes at det kan starte fødselen, et gamelt kjærringråd.

Jeg hadde termin 16.11. Jeg studerte litt på internett den fredagen(vedr. lakserolje), fordi jm min hadde sagt (dagen i forveien) at jeg fint kunne ta det for å starte fødselen.

Jeg gikk til innkjøp av lakserolje + Biola. Tidlig på ettermiddagen (kanskje ved 14-15-tiden), drakke jeg det. Jeg tok en tesje lakserolje oppe i et glass med Biola(valgte en med smak slik at jeg ikke merket noe smak av lakseroljen).

Jeg tok dette en gang til, tidlig på kvelden.

Da klokken ble 23 merket jeg at jeg var blitt våt i skrittet på buksen. Jeg var ikke noe plaget av vannlating under svangerskapet, så jeg skjønte raskt at her var det noe på ferde.

Gikk på do, og så deler av slimproppen i sjeden. Noe var på gang!!!

Min mann var på sos.arr. med jobben, så da var det å sende sms til han og fortelle at slimproppen var gått.

Vi ankom sykehuset 10.30 den 17.11, kl 16.28 var vår gullklump kommet ut. Fødselen var kjempe fin, fødte forøvrig i badekar. Akkurat 2 mnd siden nå i dag.

Om det skylles komle, lakserolje eller naturlig start på fødsel er vanskelig å si.

Skrevet

Ja! Funket på meg! Tok seks spiseskjeer,

og tulla var ute 12 timer etter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...