Gå til innhold

Jeg trenger hjelp og gode råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjekk liten gutt på 8 mnd som er veldig avhengi av puppen enda eller for å si det sånn, han drikker kun av pupp. Er det noen som har noen råd til meg. Det er slitsomt men samtidig veldig kos. Men det er ikke så lenge til jeg skal ut i jobb og da går det bare ikke lengere.

Har prøvd med flaske men det er ikke aktuelt. Med tutekoppen så tygger han kun på tuten og med vanlig kopp så prøver han på det samme. Kan noen gi meg noen tips????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hadde litt lignende problem med yngstejenta, utenom det at hun helst ikke skulle ha puppen heller. Vi fant en kopp med hard plasttut på, og som det ikke var sån antispill greie på. Da lærte hun seg relativt fort å drikke av kopp. Håpe det kan hjelpe dere.

Skrevet

Ikke gi opp fordi om han tygger på tuten! Det har alle mine barn gjort til å begynne med. De skjønner fort poenget! Det beste (iallefall for oss) er kopper uten sånn antisøl. Da slapp de å suge for å få ut noe drikk. Litt mer søl blir det, men pass på så de ikke får tak i koppen uten at du er i nærheten!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...