"prøve-frøken" Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Du har sett på meg før,men lurte på om du kunne ta en kikk til...... Når kan jeg vente meg positiv graviditets-test? Kjønn? Jeg er født 141174 Han er født 281074 På forhånd tusen millioner takk:) Klem fra odingirl
Mamalari Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Husker ikke helt hva jeg har sett på deg, men føler du vil få en positiv test i februar, eller begynnelse av mars:) Føler ihvertfall graviditet på deg like om hjørnet:)
"prøve-frøken" Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Tusen takk igjen:)) Du fikk opp innen sommeren sist du så på meg,men følte også da at det var veldig nærme....spennende:)) Kjønn og vekt på barnet da?Får du opp noe på det?
Mamalari Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Får ikke opp noe vekt, men får opp at det vil bli en gutt nå.. Er det det samme som jeg fikk opp sist, eller spurte du ikke om kjønn da?
"prøve-frøken" Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 Jeg tror du fikk opp begge kjønn,men sterkest på gutt!Jeg har jenter fra før,så en sønn hadde jo gjort alt fullkomment:)) Jeg spår ikke selv,men er en veldig åpen person og menneskekjenner.Vil bare si syns du er meget dyktig på å formidle fornemmelser.....og du har jo hatt rett på så mange:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå