Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

artig dato. Bør få den i mars ja. Var på trygdekontoret i dag og man skal visst ikke søke lenger, det skal gå automatisk. Det var et fremskritt i riktig retning i alle fall:o)

Skrevet

Er det ikke påfølgende mnd tro? Altså februar.

Skrevet

Du skal ha fra måneden etter, altså februar, men ofte er den litt forsinket første gang, så du får etterbetalt måneden etter..

Skrevet

man må jo søke om det vel...får det ikke automatisk eller???

 

kanskje kontantstøtten man må søke om hehe

Skrevet

Banrteygden kommer automatisk ja, det gjorde den for 4 år siden når Kevin ble født oxo hehe...Kontantstøtte man må søke om ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...