Mamma2OO5 Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 artig dato. Bør få den i mars ja. Var på trygdekontoret i dag og man skal visst ikke søke lenger, det skal gå automatisk. Det var et fremskritt i riktig retning i alle fall:o)
Carnivale Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Er det ikke påfølgende mnd tro? Altså februar.
Fire småtroll Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Du skal ha fra måneden etter, altså februar, men ofte er den litt forsinket første gang, så du får etterbetalt måneden etter..
Under den hvite bro Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 man må jo søke om det vel...får det ikke automatisk eller??? kanskje kontantstøtten man må søke om hehe
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Banrteygden kommer automatisk ja, det gjorde den for 4 år siden når Kevin ble født oxo hehe...Kontantstøtte man må søke om ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå