rufs Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 er det noen som har erfaring med det??TENKTE Å SØKE PÅ DET NÅ,,PÅ HAMAR
NoraNora Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 er det mulig altså? hvor fant du ut om dette da? og hvordan fungerer det?
Elle melle deg fortelle Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 det er mulig. Jeg har ikke tatt det på nett selv, men fikk litt innblikk i det når jeg gikk på Hamar på førskoleutdanninga. Det meste skjer over nett hvertfall, også har man noen samlinger i løpet av året der man møtes - utfører praktiske ting og diverse. Ellers har man oppgaver og sånn som ellers. Jeg vet ikke helt hvordan det er med jobb. Tror man får oppgaver man skal gjøre i praksis. Ei jeg kjenner hadde full jobb i barnehage hvertfall og tok dette ved siden av. Står sikkert noe på høgskolen i hamar sine sider:-)
rufs Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 jeg har familiebarnehage selv,ellers jobbet i en del barnehager,,men mangler selv førskole lærer biten og ser på nett basert igjennom skolen som bra,,er ike bare bare å sette seg på skole benken igjen når man har lån,jobb familie osv
rufs Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 det er litt hvordan det fungerer jeg lurer på.med tanke på praksis osv...hva kreves det
NoraNora Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 bor i bergen, og skulle gjerne tatt noe sånt her. får sjekke litt. takk for tips.
rufs Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2008 bare koslig,,vet da at det er på hamar,,men må du dit noen ganger i året er jo det litt langt hehe
NoraNora Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 hehe! ja litt langt. mann, barn og jobb i bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå