linn 80 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hei! jeg spurte deg her om dagen og fikk svar,men lurte på noe mer.. lurte på om hvordan svangerskapet mitt blir? hvor stor ungen blir? får jeg flere barn? eventuelt når og hvor mange? blir det keisersnitt eller vanlig fødsel? får jeg en vanskelig eller lett fødsel? kommer alt til å gå bra? får du opp noe mer på meg,så vil jeg gjerne vite alt du får opp?? ) mange spørsmål her,men dette er så spennende og moro )
linn 80 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2008 Jeg lurte også på om du får opp noe på meg om hvordan fortiden har vært eller noe? eller noe om meg? spent på hvor godt du kan treffe )
Mamalari Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Får ikke opp så mye på svangerskapet, men ser ut til å gå helt fint. På vekt får jeg opp 3,3 og rundt 50cm. Ser ut som om det blir vaginal fødsel som vil gå helt greit.Får opp tre barn totalt. Føler dette er din første, men har dere prøvd ei stund før det klaffet? Får iallefall opp det Har du farget hår? Får opp at det du ikke har helt din naturlige hårfarge. Og at det er halv langt, ca til skuldren? Får opp at du har et yrke du har behov for å være litt kreativ, og innenfor 'skjønnhet', slik som frisør eller stylist. Får opp at du er forlovet og har vært det i noen år, og at dere har vært sammen rundt 5år. Stemmer det? Får opp tillit og ærlighet rundt dere og at dere er veldig trygge på hverandre. Ser ut som at dere har det gost sammen, og at dere venter et veldig etterlengtet barn
linn 80 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 hei! ja vi har prøvd en stund og ja barnet er etterlengta..) men du går jo inn på profilen min og der står det att vi er på prøverør osv.. men ja jeg har farget hår,men ikke hår til skuldrene men hadde det fram til forrige uke.. og ja jeg er frisør. jeg er også forlovet ja og vært det i snart 3 år.vi har vært sammen i 4 år.så det stemmer veeeldig bra!! så alt stemmer igrunn veeeldig bra!! håper jeg får en unge på 3,3 da for da er den ikke for stooor..) takk for att du tok deg tid..)
Mamalari Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Fint å høre at mye stemmer. Men vil bare si at jeg ikke har vært inne på profilen din,opptil deg og tro hva du vil. Men så lenge jeg vet sannheten er det helt greit;) Takk for at du tok deg tid til å komme med tilbakemelding
Priestess of Dawn Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 skremmende mye informasjon som stemmer ** SÅ MORO!!! Det er så gøy å lese slike innlegg!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Hei hei.. Vil du spå meg? Åssen går denne sv.skape? Blir det prematur barn igjen eller går jeg termin ut denne gang? har termin 28.Juni. kan du se hva det blir? Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 tenkte på en liten ting tl. Jeg drømte her at jeg fikk en liten sønn på 2100 gram og han var 41 cm, Kan du være så snill å se på om det stemmer? lurer veldig. sier igjen tusen om du såpr meg på alt dette jeg spørr om. jeger født 03.10.82.
linn 80 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2008 ok.trodde du sa du gikk inn på profilen jeg..men siden du ikke har det,er du veeeldig treffesikker :-) kan anbefale deg ) moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå