Gjest Sekretøsa Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 25 kr, er det ikke det a? 24 i pakka eller noe sånt
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Husker ikke prisen så jeg er nok ikke til mye hjelp, husker bare at de var mye billigere enn de oppover i str. Kanskje noe sånn som 39,-
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Betaler 31 kr på Kiwi. Husker ikke antallet som er i pakken. Lille krapyl bæsjer og bæsjer - så det er godt de ikke koster 65 kr pakka. Skifter bæsjebleie minst en gang i timen - puh ! Gratulerer så masse med minstemann, forressten. Vår gutt kom 6 januar :-) Tre dager før termin. (Martinmamma med nytt nick)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Husker ikke det, men jeg kom på noe. Hvis sønnen din er over 4 kg og bæsjer mye utenfor ville jeg heller brukt 5 - 8 kg. Det har jeg brukt fra dag én med begge to.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Han bæsjer bare ofte - det er som regel en liten dert hver gang. Har bare fylt bleie en gang - etter det porsjonerer han det ut. Det er som en litt bløt promp, hehe - men det må jo skiftes med en gang selv om det er bare litt. Egentlig litt stress det der...
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Var til mamma25 =) Hun skrev noe før i dag om at hun måtte bytte sengetøyet hver morgen pga bæsj...
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Å sånn ja :-) Da er nok større bleier løsningen ja. Active fit (pampers) er geniale siden de er så elastiske i sidene. Kan stramme dem litt mer for å holde bæsjen inni bleia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå