Plutseliten :) Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Kommer med et skikkelig skravlespørsmål Tar sjansen for dette husker jeg ikke fra sist jeg hadde så små. Minstemann har byttet seng,fra bittelille sprinkelsengen til en større sprinkelseng.. Han har fått seg større dyne,og i den sengetøypakken fulgte det med pute. Så blir jeg litt usikker om når de små begynner med pute? Mener det er etter de fyller 2 år,men er ikke sikker. Ikke at det er noe must eller hast,egentlig lurer jeg bare )
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 hmmm vet ikke vi har ei sånn lita pute oppi senga hennes nå, mne jeg syns nesten det er litt skummelt at den er der, og hun virrer jo overalt uansett..... hmmm jeg tror jeg må ta den ut, hun trenger den ikke.... så da tenker jeg at lille plutseliten heller ikke trenger den enda :-)
Plutseliten :) Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Jippii....da blir det pysjparty med putekrig ) Når ungene ikke trenger dem,kan de lekes med ikke sant? Lurer nemlig på om storesøster fikk pute når hun fikk køyeseng..da var hun 2 1/2 år...kan ikke huske hun brukte i sprinkelsengen. Så da....er det jo bare å vente. Takk for hjelpen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Med lille rosa kjøpte vi verdens flateste pute når hun gikk over til stor dyne og hun eeeelsker puta si. Ikke nødvendigvis til å ha hodet oppå, men til å snuse og kose med:-) Den fikk et nydelig hvitt brodert putetrekk med ramme og er veldig søt altså:-) Og så er den jo rosa innimellom da, for rosa må små prinsesser ha vet du:-) Og så er det populært når hun legger seg å stupe ned til puuuuuuta miiiiiii - koooooose puuuuta miiiiiii:-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 koseputa ja.... jeg hadde den jeg også......det er sant....kanskje vi skal få tak i en sånn en... jeg husker at jeg var veldig glad i min...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Mine vil ikke ha verken pute eller dyne de.... Puta blir liggende i fotenden og de sparker dyne omtrent hele natten. Men Storebror begynte med en sånn flat sak da han var drøyt halvannet år. Knerten vil ikke ha pute, selv om han fikk for noen mnd. siden. Han blir 2 neste mnd.
Karomamma Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Karosnuppa fikk også en spånn flat dings da hun byttet til større dyne. Det var veldig stas, med spøkelsesputetrekk og greier!! Koooooose puta min!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå