Gjest Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Yesssssss, yippi, hurra, og alt annet bra! Lille gutten vår ligger nå med hodet sitt godt nedover! Herregud for en god beskjed! Var på UL nettopp, og fikk den gode beskjeden. Han er ikke festet i bekkenet, men ligger bra an der nede. Så da ser det ut som om vi får den fødselen vi ønsker oss! Han er heller ikke veldig stor, rundt 3 kg nå, 36+2, og kurven viser at vekten da vil ligge på ca 3.8 ved termin. Skal alikevel på ny vektkontroll nærmere termin pga diabetesen, og blir nok satt i gang ved termin uansett. OG..... mormunnen der inne er fremdeles flat men uten åpning, så det er ingen fare for fødsel umiddelbart. Kan man få flere gode nyheter på en gang??? Jubler hemningsløst her, så ses vi på treff på mandag!!!!!!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Å!!! det var jammen godt & høre ) så flink bebis du har da ) får bare håpe at jenta mi er like flink når vi skal til ny ul om 3-4 uker )
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Hurra! ) Samme beskjed som meg da. Tyder på at vi får smarte barn, Bringebæret? De vet hvilken vei de skal ut i alle fall....en god start*ler*
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Hører på mammaene sine!!! Kjempedigg. Nå GLEDER jeg meg til å føde!!!
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer, så bra!! Da blir det Gravid-artikkel også da? Gleder meg til å lese :-)
ja08 Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Jeg var også til jordmorkontroll idag, og ble superfornøyd. Lille (storegutt) har nå delvis festet hodet sitt. Har 2 uker til terminen, men er 2 gangs fødende. Han er rundt 4 kg, men vanskelig å estimere pga mye fostervann. Han har det fint i magen og alt er bare vel. Skjønner din lykke, hva mer skal vel til enn å få en oppløftende jordmortime:o)
♥Tullerusk♥ Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Så bra... Godt med litt gode nyheter her.... =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå