Gå til innhold

Videreutdanning på deltid/kveldstid - hva er bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke skoler/institusjoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går helsefagarbeider komprimert på kveld. 2 kvelder pr uke. Helt greit det!

Skrevet

Nettstudier på NKI, NKS eller BI.

Skrevet

Og alle de er ansett som ok utdannelse?

Har kikka på noe både på nks og nki:)

Skrevet

Noen som har tatt nettstudier på BI eller lignende som vil fortelle hva de synes?

Skrevet

dytt

Skrevet

Jeg skal søke på førskolelærerutdanning deltid (10 samlinger pr år X 4 år) på Høgskolen i Volda. Regner med de fleste høgskoler har noen utdanninger med lignende tilbud.

Skrevet

Det studiet jeg ønsket å ta ved høgskolen her, kunne tas på deltid. men det ble allikevel på dagtid, he he. Litt vanskelig å kombinere med en evt jobb det:)

Skrevet

Skolene er bra, men hvorvidt studiene er "ok" kommer an på hva du velger å ta. Jeg tok årsenheten i psykologi ved NKI, og da stilte jeg på lik linje med de som tok det på universitetet i oslo da jeg søkte videre. Jeg har også tatt arbeids- og organisasjonspsykologi ved NKS og dette ble også godkjent av UIO. Hvis du tar studier som barnehageassistent ol. så vet ikke jeg om utdannelsen har noe for seg...

Hva er det du er interessert i? Litt lettere å komme med forslag hvis jeg vet litt om det:)

Skrevet

Er intr i studier i adm og lignende. Noe som gir studiepoeng (selvsagt). Og som gir meg bedre kompetanse på arbeidsmarkedet.

Skrevet

Hvis du skal ha noe særlig fortrinn på arbeidsmarkedet så bør du ha fullført en grad. BI tilbyr bachelorgrader på nett, og etter det jeg har hørt fra de som har tatt bachelor på BI så er det ikke så altfor tungt.

Jeg syns i hvertfall at nettstudier er bedre enn kveldskole/ deltid for da kan man studere akkurat når det passer, og man slipper å sløse bort tid på transport ol:)

Skrevet

Jeg har en grad, eller dvs mer enn en grad, har vel en grad + 60 studiepoeng innen samfunnsfag fra før.

Derfor jeg tenker 60 studiepoeng innen noe mer yrkesrettet og konkret kunne være bra:)

Skrevet

Hvis du har en bachelor så bør du heller satse på å ta en master. Kurs ol som skal gi yrkesretning har sjelden noe for seg...Det er i hvertfall det jeg har hørt av professorer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...