Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Noen her som har fått utvidet overgangsstønaden pga sykdom, utover de 3 årene som er fastsatt? Jeg har hatt OS siden 2004, og fikk den først utsatt pga studier. Nå klarer jeg ikke studere mer, er deprimert og sliter veldig. Jeg har selv funnet ut at jeg ved sykdom kan få denne utvidet, men da jeg snakket med ei venninne sa hun at hun ikke fikk dette til tross for legeerklæring. Jeg har levert en utfyllende søknad, med en omfattende legeerklæring, men det tar en mnd å få dette behandlet. I mellomtiden er jeg uten inntekt... tenker veeeeeeldig mye på om dette ikke skulle gå i orden. Da har jeg ikke krav på noen ting :-/
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Uff er ikke gøy, sånt:( Du har jo sosialen, da. Men det er jo ikke så morro å gå der heller. Men må en så må en.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 tviler på at man får det utvidet pga sykdom, da er det jo andre stønader som skal trå i kraft (rehabilitering, uføretrygd, attføring)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Har ikke rett på rehab pga da må man være sykemeldt i ett år først... attføring er heller ikke et alternativ. Uføretrygd skal det vel litt mer til for få håper jeg...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Men har du vært student og sykemeldt i over 20 uker kan du søke om rehab.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå