Gjest Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg får mine perm.penger av Nav. Skal de ha nytt skattekort for i år? Jeg skal trekkes like mye som i fjor. Skal ikke nytt skattekort gis om det er forandringer i inntekt?
Mille** Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Det er nytt skattekort hvert år selv om inntekten er den samme. Hvis ikke du leverer trekker de deg 50 % i skatt....
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 jeg var på nav i går, og spurte om dette. Dersom trekket er det samme, så trenger de det ikke. Jeg lå inne med nytt skattekort, uten at jeg har levert det
Mille** Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Hmmm....har alltid måtte levert nytt...jaja....
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 fikk samme svar som Palmesus med ring på finger'n!
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 jeg har aldri levert skattekort hos nav når jeg har mottatt perm.penger i alle fall... lurte på om jeg skulle gjøre det hver gang men mottok lønn med "vanlig" trekk (altså ikke 50% ) så da regner jeg med de bare kan finne det i systemet sitt der på ett vis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå