dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 jeg må le, for når man faktisk er så sinne og lei seg over dustemann så er det vanskelig å holde kjeft og smile altså.... i dag har jeg kjefta og grått i tusen timer og jobba, og forbanna den driten av en selvopptatt mann..... Det er ikke så lett altså, og da må jeg le av at vi var så enige i at man må se det positive i ting..... Bli med å puss opp huset du da :-)))) kom hit og smil med meg du heller, og male og drikke cola.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 hehe...joda..er her mellom slaga :-D Har to småjenter som driver meg snart til vanvidd her med å rote utover leker, roter i de stakkarene jeg her igjen av planter. Gubben jobber til kvelden en gang og guttungen har stukket av! Men positiv inntilling så går det lell...selv om jeg er litt lei av ormen som nekter å ligge stille når jeg skifter drittbleier og av trasanfala til 2åringen.. Godt man kan smile og le litt også...oppi den grå hverdag...
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 prøver i alle fall :-) og det gjør du også ser jeg :-))))))))))))))
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Ohhh..yes! Akkurat nå dagdrømmer jeg om å vinne noen millioner Lotto, for så å ansette en Nanny til å skifte drittbleier, en kokk til å lage middag og ei hushjep til å rydde og vaske hus og klær...sukk...
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 Er ikke det en evig drøm dag og natt?... Jeg vil gjerne ha en snekker og handyman, og ny bil også jeg .... tror du vi kan skaffe det i tillegg? det hadde vært toppen :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå