Gå til innhold

Hva er festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere=)

jeg lurer bare på hva festeblødning er, å hvor lenge dette evt varer, å hvor mye det er snakk om?

Jeg har siden søndag hat "bittelitt" blødning ..

Er snakk om "bittelitt i trusa, å litt da jeg er på do og tørker meg, men ikke sånn som ved vanlig mens..ikke noe igjennom hele natta, men litt da jeg er på do om morran...

Noen som har hatt det samme?

Noen som veit hva dette er?

Har også nå de siste 2-3 dagene vært syyykt slapp og trøtt, men ellers ikke noe spesiellt ont i bryster, kvalme ell noe annet..huh...

Hilsen ei som lurer litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Festeblødning er når egget fester seg til livmora - det er veldig få som opplever denne blødningen, og det er bare en bitteliten blødning. Etter hva jeg har hørt skal det være ca 10 dager etter befruktning. - Kan virke som du har hatt en slik blødning, og man blir ofte trøtt og slapp den første tiden (har jeg lest) - men resten av graviditerssymtomene kommer nok litt senere....selvom det er noen få som kaster opp fra dag 1 og i hele 9 mnd. - Ta en graviditetstest da vel? :-) Lykke til

Skrevet

Hmm...takk for svar..ja, er like trøtt da jeg våkner om mogenen etter mange timers søvn,å dette vedvarer hele dagen igennom, å føler meg som en potetsekk..helt kaputt..uten å ha gjørt noe..å da jeg sto opp i dag tidlig for å gå på do..ble jeg skikkelig svimmel å måtte stoppe å holde meg til veggen, men dette gikk fort over.aldri vært sånn før...har nå i dag også merket at hvis jeg bøyer meg ell gjør ting, så puppene blir litt "klemt", så sprenger det i de..så på oversiden av brystet, mest på ene siden=/

Har også kjent sånne merkelig stikk/sprengninger som går på siden av magen, nederst forann i megen å ned i "tissen"...

Ja, jeg skal kjøpe test i mårra å se hva den viser=)

Takk igjen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...