ღ cindarella-twinsღ Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 mye som skjer på økonomi nyhetene i disse tider.....
Jannamor Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Jeg håper virkelig ikke 30% fall på børsen slår riktig ut, for da stiger renta så jævlig til himmels. Skummelt for oss med mange mill i lån, selvom vi har tatt høyde for 10% økning
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 tror vi venter med å kjøpe ei stund til enda.. skjønner jo ikke helt hva som skjer i usa.. men samboer er mer inne på dette da..
*bubbs* Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Nei, men utflating tror jeg absolutt på. Dessverre..
Kjukka Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har ikke peil, men jeg håper... blir det en haug av folk som ikke har råd til å sitte på husene sine, siden de har tatt mer i lån, og rentene stiger jævli. Så blir husene billigere og vi kan flytte inn i stort fint hus
saratussen Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Blir nok ikke det=) Ikke redd for oss selve vi har så vi skal greie det meste!! men nå er børsen på tur oppp igjen... Usa Redder "oss"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå