Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Kan en tredjeklassing (8 år) være alene hjemme etter skoletid og frem til kl 16.30?
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Ja, hvorfor ikke? I mine dager så var det ikke sfo før man begynte i 4-klasse
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 ???? okay..... Du synes ikke hun er for ung?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Det spørst jo på ungen, det. Er ungen ansvarlig nok og føler seg trygg med det, så går det kanskje, men jeg ville ikke ha gjort det med mine:)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Spørs på ungen i grunn. De fleste klarer det godt i den alderen..og endel unger synes det er behagelig å ha huset for seg selv etter skoletid i ro og fred før vi voksne kommer hjem og maser.. Guttungen sa han GLEDET seg til jeg skulle ut i jobb igjen :-D
blittmamma07 Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Mi jente sluttet på sfo etter jul da hun mistrivdes i bråket der. Ikke visste de som jobbet der hvem datteren min var heller når jeg ringte å sa i fra at hun ble hentet av noen andre (?) Det gikk veldig fint, men hun er en rolig unge som ikke ville satt huset på hodet. Hvis du tror barnet ditt klarer og og barnet vil det går det helt sikkert bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå