*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg er helt blank i forhold til hva jeg trenger å handle inn av de store tinga.. Hva må/bør man ha i hus før en fødsel..? Tenker ikke så veldig mye på klær og stelleprodukter... Mere av de "store" tinga...
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Seng, vogn og stellematte/stellebord. (kanskje bæresjal/sele/slynge?) Alt annet tar det tid før du får brukt for:)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 vogn bilstol stellebord seng/vugge m. madrass Det er vel det du strengt tatt trenger, sen er det jo masse ting du kan velge om du vil kjøpe eller ikke
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 * Vogn m/ evnt pose eller dyne * Seng m/madrass, dyne og sengetøy * Stellebord m/stellematte * Bilstol evnt med base Det kan være lurt å evnt se etter pakketilbud på visse butikker, hvis du ikke satser på brukt da. Mange som har mye avslag hvis man kjøper mange store produkter hos de.
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 Da er jeg ikke helt på jordet allikevel da jo.. Har prøvd meg på en liste, og det er det som dere skriver over her som jeg har fått med.. Men har snakket med mange som har ramsa opp den lista med hva de MÅ kjøpe, og prisen de har kommet ut med er totalt er brått 25 000 - 30 000 kr... Så da ble jeg brått blank og like forvirra som en fjert i en kurvstol =) Takk for hjelpa jenter!!! =)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 seng, vogn, bilstol (evt med base) stellebord eller evt stellematte evt: vippestol, babygym, lekegrind etc.... dette ser man mulig an etter hva man trenger- kan også kjøpes brukt...
mamman t o.a Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 gå inn på utstyrs guiden,så finner du det som de annbefaler deg og ha... er det ting du ikke føler du har behov for,så dropper du dem bare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå