Gå til innhold

Jeg angrer, pleas les dette!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For par mnd siden ble det slutt med barnefaren og jeg fikk meg ny samboer, barnefar er villig til å prøve på nytt, jeg har tenkt på han hver eneste dag, i dag skal jeg og barna dit på besøk, også skal vi se på en leilighet sammen, men han sier at nå må vi ta dette rolig, at jeg først flytter inn i leiligheten så flytter han evt etter om vi får forholdet til å fungere, for vi har fortsatt sterke følelser for hverandre.

Jeg har ikke klart å få de riktige følelsene for min nye samboer enda.

Blir vanskelig å finne en leilighet som jeg kan få, for det prøvde jeg på før jeg gikk fra X`n.

Men jeg skal gi det ett forsøk.

Vet ikke hva jeg vil med dette, men angrer på at jeg gjorde ting så fort og nå vil tilbake å jobbe med forholdet til barnefaren, han vil det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Djeezus..... Snakk om å stå kloss inntil da det smalt...

Stakkars unge/r...

Skrevet

Skjedd har skjedd, men hvor går veien videre??

H.I

Skrevet

Hvis jeg hadde vært deg ville jeg ha funnet meg en leilighet. Der ville jeg ha bodd sammen med barna og uten samboer, verken nåværende eller forrige.......

Og tenkt meg nøye om, hva jeg vil med livet mitt!!

Skrevet

Ja, da er jo barnefaren inne på det, så jeg for høre på han, så ordner det sikkert seg.

H.I

Skrevet

Men så er det en ting til, som for meg til dårlig samvittighet, skal min nye samboer sitte igjen med all lånet han tok opp alene, eller skal jeg tenke på barna her, jeg vet jo svaret, men han kjøpte for oss.

Hmmm....

H.I

Skrevet

Sett deg ned i fred og ro og bruk hodet!!

Skrevet

Er det virkelig mulig å være så korttenkt..... Mein Got!!!!!!!!!!!!!!!

Her er det vel penger/det materielle som har vært viktigst, og ikke barn og følelser.

Skrevet

Har du og din nye samboer kjøpt leilighet sammen allerede?? Var ikke det veldig tidlig? Uansett så synst jeg at det var veldig tidlig å få ny samboer to mnd etter det var slutt med deg og barnefaren. Tenker ikke du på barna?

Skrevet

Altså, har du kjøpt deg leilighet sammen med en fyr som du ikke har noe særlig med følelser for? Bare å gratulere!

Nå var det ikke det som var spørsmålet her, men det var det jeg hang meg oppi!

Skrevet

Oj, her har det gått fort i svingene! :-O

Fant du din nye samboer mens du fremdeles bodde med barnefar eller?

Hadde jeg vært deg ville jeg bodd alene en stund...... Finne ut hva du virkelig vil, og ikke forvirre barna på den måten...

Skrevet

Jeg er helt sikker på at det er samme person som står bak dette innlegget og det med hun som fersket typen sin på kjøkkenet.

Ei som kjeder seg i dag ser det ut til..

Skrevet

Var det leila eller noe slikt nicket ditt var?

Skrevet

Ja heisann her har vi gjengen med steinene!!! Slutt å døm folk!!! Det er overhodet ikke bra altså! Alle kan gjøre feil, og hvis noen her er feilfri så vil jeg gjerne høre fra dere!!!!!!!!!!!

Jeg er enig med de som ikke kaster steiner her over: Sett deg ned å tenk i fred og ro. Dette gjelder barna dine, så her må du finne en avjgørelse som er riktig. Spør du meg, er det helt klart at du skal følge hjertet ditt, og ikke minst: Barnefar er det beste for barna, ikke en annen samboer. Såfremt barnefar er normal og alt fungerer fint, ville jeg gått for ham jeg da. Men tenk deg om, ikke forhast deg, for beslutningene du tar, vil ramme barna dine, først og fremst.

Lykke til.

Skrevet

Det ble slutt med barnefar for 2 mnd siden, du flytter inn med en ny en som faktisk tar seg opp lån og kjøper leilighet for seg, deg og barna dine i løpet av litt over en måned?

Fascinerende - kan søren meg ikke være mye omløp oppe i hodet på den nye samboeren din heller. Dere fortjener hverandre.

La barna bo hos faren til du vokser opp.

Skrevet

Høres ut som at det går kjapt i svingene her, ja. Nå to mnd siden det ble slutt med eks...allerede ny sambore...vil tilbake til eks...hm, kanskje du må ta det litt rolig med hensyn til barna....

Skrevet

Du skal se på leilighet sammen med ex'en og din nåværende samboer vet nothing???

Skrevet

Prøv å finn ut hvorfor du er så redd for å være alene.

Når du vet det, så klarer du kanskje å vurdere om og hvilken samboer du skal ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...