Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Tror ikke det er minus grader.. Ull strømpebukse og ull body. Bukse og bomullsgenser Strikket ulldress. Og så ligger hun i bag ( ikke skinn) oppå fell. tror dere hun trenger dyne? 6 mnd Høres teit ut, men er alene med henne og usikker på det meste..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 høres ut som at det skulle være nok=) når jeg tar ut jenta mi i vogna så har hun vanlib body og stømpebukse genser og bukse og en strikka jakke i vogna ligger hun på et skinn og har to strikka ull tepper rundt seg og dyne pluss et strikka ull teppe oppå dyna,syns dyna kan bli litt kald noen ganger=)
Amanda- Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 når det er 0 grader ute kler jeg på henne dette: ull body ull strømpebukse ull dress hue sokker ned i bagen i vonen bommul teppe dyne og trekket til vogna over... men jeg er litt hysterisk for at hun skal fryse da... men hun blir ivertfall ikke for varm nedi der.. hehe
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Ved rundt 0 grader har lillegutt her på seg ullbody og ullstrømpis, bukse, tynn genser, sokker, jakke, lue, votter og rett ned i skinnposen sin. Da er han passe varm... Syntes det du skrev opp hørtes ut som nok klær:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå