Gå til innhold

Ut på tur - luksusproblem, men hjelp?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise bort hele februar neste år (tror vi), men er utrolig usikre på hvor vi skal reise...

I hovedsak vipper det mellom Italia (sør) og Thailand (Koh Lanta). I Italia kan vi ikke bade i februar, men spise god mat og reise litt rundt og se morsomme ting. I Thailand mye bading og kos, men kanskje ikke så mye annet??

Ungene vil være 4 år 8 mnd. og 2 år 8 mnd. på reisetidspkt. Hva ville du og dine gjort??

Alle mulige innspill tas imot med takk! (Vi later foreløpig som om penger ikke er et problem...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville resit til Thailand, uten tvil! Barn på den alderen har stort sett mest glede av mange badedager i ro og fred enn å farte rundt på alslags serverdigheter. Synes jeg :-)

Skrevet

På Koh Lanta er det veldig pent, det er stille og rolig og det er veldig flott der, særlig for barnefamilier. Har vært der selv, men ikke med barn.

Kan bli kjedlig for barn å ikke bade når de er i Italia og derfor er jo thailand absolutt best.. Men fly turen er veldig lang da.

Skrevet

Hadde det vært kun voksne hadde jeg valgt Italia, men jeg tror det kan bli kjedelig så lenge for barna dine. Thailand må jo være et paradis både for barn og vksne, så jeg ville nok valgt det, ja=)

Skrevet

Hadde reist til Italia, mest fordi jeg aldri kommer til å ta med barn under 4 år til Thailand. Har hørt nok skrekkhistorier fra helsepersonell og bekjente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...