Gå til innhold

Går det ann å lekke fostervann?


dennismom

Anbefalte innlegg

Hadde en periode for en tid tilbake hvor jeg følte at jeg "lakk" litt til tider. Men det skjedde til alle mulige tider, ikke bare når blæra var full og jeg måtte på do. Synes det var litt merkelig lukt på det som kom ut, luktet litt råttent eller hva jeg skal si. Så har det vært borte en stund, men nå har det kommet tilbake de siste dagene. Lurer på om det kan være fostervann som lekker ut? Hvis det er mulig? Og om det er normalt? Kan aldri huske at jeg opplevde det når jeg gikk med førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Dennismom

 

Jeg synes jeg kjenner meg igjen her.. vet ikke omdet er det samme, men siden forrige fødsel hadde jeg til og begynne med litt probl med litt lekasje. Var flink med knipeøvelser og borte ble det.

Men på slutten av sv skapet denne gangen kjenner jeg også at jeg lekker litt igjen. kjennes nesten ut som fostervann. Det loker ogsåspesiellt. Prøv tynn tena ladie truse innlegg, i steden for vanlig innlegg, hvis lokten blir borte da, så vet du at det rett og slett er urin.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller du skal si ifra på føden eller der du går til kontroll. De har strips for å teste om det er fostervann. Du sier et lukter litt råttent, det gjør du vel ikke av urin?

Ring føden,du,neste gang, så sjekker de det! Da blir du mer beroliget selv også.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Det går an å lekke forstervann. Jeg gjorde det i mitt første svangerskap. Jeg tok kontakt med legen, men han sendte meg rett videre til sykhuset. Det rant, og luktet ikke urin. Hadde lekket i en del dager før jeg bl sendt til sykhuset. Da de fant ut at det var fostervann, ble jeg lagt inn med strengt sengeleie med en gang. Det tok 8 dager, og jeg fødte førstemann. Det var da i uke 32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som det har gått tilbake igjen, så jeg ser det litt ann. Skal på kontroll til torsdag, så jeg skal høre da (hvis ikke det plutselig kommer tilbake). Har snakket med ei som hadde det sånn hele svangerskapet og det er visst ikke farlig, fordi det hele tiden er tilsig av nytt vann hvis det er noe som lekker ut.

 

Takk for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...