Amanda- Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 avføringen til baby er helt oransje. den er helt tynn slik at den trekker inn i bleien? har snakket med hs hun mener at det kan være symptomer på tenner. de kommer jo 2-3 mnd før- synptomene er: diare, kan få feber, sikkling, tar seg mye til munnen. hun har alt uten om feber.. men bare lurer på ang avføringen.. har dere opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 hvor gammel er babyen din da? når sønnen min begynnte å få tenner merket jeg det kun på at han fikk feber...men det var etter at tannen hadde kommet frem hehe... men har hørt at noen har merket at de har fått diar`e på en måte, da har barnet deres vært fra 6 10 måneder...
Amanda- Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 datteren min er 2 mnd. men bare lurte på dette med avføringen.. fargen og at den er så tynn.. hs sier at jeg ikke skal beskymre meg og at dette er vanlig.. men bare lurte på om flere i 2 mnd alderen eller eldre har opplevd dette? er det ikke grådig tidlig?
de tre bukkenebruse Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 lille broren min fikk sin første tann da han var 3 måneder=P hehe... datteren min er snart 7 uker og hennes avføring er også gul og noen ganger mer sennepsfarget ( mest gul ) noen ganger er den tynntflytende og andre ganger mer tykt flytende...så det er vanskelig å si om det er tenner eller ikke...tror ikke mi holder på med tenner, det ser vertfall ikke slik ut=) vet ikke om det hjalp deg noe...
Amanda- Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2008 det er alltid beroligene og høre andre si det samme=) takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå