Kakeåndsen Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Begynte forrige onsdag med at 2-åringen våknet og klaget på halsvondt. Hun var syk til fredag, lørdag var formen ganske bra, men litt sliten og "sur". Natt til lørdag ble minsta på 8 mnd syk. Værst om natta. Skriker. Ingenting hjelper, paracet, saltvann, mm, efedrin, you name it. Så da har jeg de siste 8 nettene sovet 5 timer i snitt, siden størsta selvfølgelig også har falsk krupp. Legevakta med minsta i går siden det var umulig å komme inn til noen lege på dagtid. Lav crp, ergo virus... Råd som kaldt soverom, pute (funker dårlig med en magesover) etc men ingenting som hjelper. En litt roligere natt i natt. Hun sovnet litt før elleve, og våknet halv ett, men roet seg. Litt før fire derimot var det på'n igjen. Jeg prøvde å amme, jeg gikk med henne, pappaen gikk med henne, ingenting hjalp. Endte med at jeg stod opp med henne. Satt i sofaen med en skrikende unge og gråt selv. Er mildt sagt sliten. I dag har hun bare to modus, skrikende på armen min eller sovende på armen min. Huset ser helt forferdelig ut. Uansett hva jeg gjør er det bare klaging. Synes så synd på henne! Tror kanskje det er et rom med navnet mitt utenfor på Gaustad:-(
kompemor Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Har du ikke noen du kan låne henne bort til en liten stund så du får litt tid "i fred"? Det gjør underverker!!! Så har du så mye mer fornuftige løsninger etterpå også. Klem:)
Kakeåndsen Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Na, ikke i dag dessverre. Vi skal egentlig i bursdag i kveld, men spørs om vi blir med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå