Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 hvor mye er egentlig det for en på 4 måneder ? *flau* Det står overalt at man skal begynne med en teskje og øke til man er oppe i et måltid, men hvor mye er egentlig det da? står det på pakken. vi skal i gang å begynne med grøt nå... (kanskje dagens dummeste spørsmål...)
~Aurora~ Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hvis det er maisgrøt du skal begynne med, tilsvarer 1 porsjon ca.3/4 dl grøtpulver og ca.1 dl mm/ mme - som du sier, så står det på pakken. Husk; ingen dumme spørsmål, bare dumme svar osv =) (hmmm...vi satser på at jeg ikke har gitt deg et dumt (galt) svar, da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå