Nr 3 underveis Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Vet ikke hva det kommer av, men har en teori om at det er fordi barnet har sunket lenger ned, (magen datt ned for et par uker siden) og trykker pä noen "nye" nerver. Flere som kjenner til dette? Eller noen som har noen tips om hva jeg kan gjöre for lindre smerten? Varmepute og massasje hjelper hvertfall...Men det kommer fort tilbake igjen..
Nr 3 underveis Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2008 Hadde värt veldig fint om noen hadde noe ä komme med... Pä forhänd takk hvis noen tar seg tid til ä svare
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 det kan være babyen ja! Her har tuppa sunket ned, og det har resultert i stikkninger og smerter fremme ved skambeinet i tillegg til vondt i korsryggen. Har ikke noen tips dessverre, men varmepute og massasje er jo gull verdt da!! *finne frem varmeputen* )
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Hei! Jeg har også hatt veldig vondt i ryggen de siste par ukene (er 37+4 nå). Det er lokalisert i korsryggen og litt over på venstre side. Det har vært så vondt at jeg til tider har store problemer med å gå. Ettersom det ikke stråler særlig nedover i foten antar jeg at det ikke er isjias-nerven. Antakelig ligger vesla og klemmer på noen andre nerver, i kombinasjon med at jeg spenner meg og antakelig belaster feil. Jeg hadde en time hos akupunktør for noen dager siden og hun satt to nåler i punktet hvor det gjorde vondt. Etter det har jeg bare blitt bedre og bedre for hver dag som går. Nå har smertene i ryggen nesten helt gitt seg og jeg er mye raskere til bens igjen Kostet 300 kr men var vel verdt pengene! Lykke til!
li75**fødeklar Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Kjenner meg igjen der ja, hatt vondt i korsryggen og foran i 1-2 uker nå. Var hos jordmor i går som kunne fortelle meg at barnet hadde lagt seg langt ned og bevegelsene hennes i tillegg til bevegelsene som bekkenet normalt har om dagen gir disse smertene. Det er veldig vanlig fikk jeg beskjed om.
Nr 3 underveis Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2008 Takk for svar... Häper ikke ryggene deres ödlegger for mye for dere da! Og lykke til videre i graviditeten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå