Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg er ca 12/13 uker på vei (litt usikker termin ennå) men ennå så er det kun foreldrene mine og 4 nære venninner som vet at jeg er gravid. Har dere fleste her gått offentlig ut med nyheten til nå, eller er det flere som meg som vil skjule det lengst mulig?
Cathrine 85ogEmil Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 eg sa d til folk når de tre første månedene var i boks:)
Nordhagenjentene :) Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Jeg fortalte det i uke 4 jeg, klarte ikke holde kjeft. Uansett måtte vi sagt det i uke 6, da ble jeg dårlig og sengeliggende.... Er jo helt valgfritt, men vi ville fortelle. Gikk det galt ville også folk skjønne hvorfor vi hadde det som vi hadde...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 jeg er kommet ut av skapet på jobb nå, i 24. uke!! Slå den!!! Har ellers fortalt alle andre det, sånn rundt uke 12. Hadde halvårskontrakt på jobb som gikk ut v nyttår, og fikk ikke ny før forrige uke så da ventet jeg til det!!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Hehe... 24. uke! Utrolig bra Tror ikke jeg kommer til å klare å skjule det så lenge, men det hadde jo bare vært supert! Men regner med at når det først kommer ut, så vil det spre seg ganske fort. (sånn er det å bo i en liten by...)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Ja, det har vært litt slitsomt å gå og skjule magen så lenge og føle at jeg holder noe hemmelig. Men siden jeg ikke hadde fått skriftlig avtale på stillingen, ble jeg så nevrotisk for at det ville slå negativt ut om jeg sa noe. Selv om jeg egentlig ikke tror det ville betydd noe altså. men man må liksom sikre seg når man har mann, barn, huslån og er i 5. måned..
mamman t o.a Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 kom ut litt ufrivillig i uke 5 her.... var en som var litt happy for at han skulle bli far... så alle de som jobber i samme firmaet viste det iløpet av timer... å siden pappas søskenbarn jobber der,viste pappa det før jeg fikk sukk for meg... men gjør ingenting... alle lurer og gidder ikke sitte å lyve når de spør heller
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Ja her visste mange det rundt uke 7-8..Sambo klarte rett og slett ikke å holde munn når han var på byen. Hadde heldigvis fortalt det til familien vår og de nærmeste vennene våre først da=) Jeg ville ikke at "alle" skulle vite det før etter passerte 12 uker, men slik gikk det da ikke. Nå er jeg 12+4 og nå er katta helt ute av sekken. Selv om jeg ikke har hørt noen hjertelyd enda..men regner med at alt ståe bra til der inne!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Alle i familien vet det, og alle våre nærmeste venner og arbeidskollegaer. Ellers så har jeg ingen problemer med å si det til andre når vi prates.
tada Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Et par nære venner som vet det.Ingen i hans familie som vet og resten i min utenom mamma og pappa + bror De har vist det siden 6 uke. er 4 måneder på vei neste uke. Tenkte å si det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå