Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hørte om dette på radioen nå.. Men, er det noen som vet hva som kommer på salg der? Er det stort sett bare vogner?
♥Tullerusk♥ Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Utstyrssalg ville jeg ha tolket som alt det store (stellebord, vogner, senger osv...) Men ta en tlf så får du vel et svar tenker jeg..=o)
To under Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Følg annonse link på denne siden. Ser ikke ut som det er så mye utstyr som er på salg, mest klær. Samme salg som har vært siden 1. januar...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Akkurat nå er det store klessalget på barnas hus, så at det er mest klær til salgs der er ikke så rart! Utstyrssalget starter den 21 januar...
ALMA1 Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 utstyrssalget starter 21.januar,det skulel være på store ting som stellebord,vogners,senger osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå