Gå til innhold

Utstyrssalget på Barnas Hus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte om dette på radioen nå.. Men, er det noen som vet hva som kommer på salg der? Er det stort sett bare vogner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utstyrssalg ville jeg ha tolket som alt det store (stellebord, vogner, senger osv...)

 

Men ta en tlf så får du vel et svar tenker jeg..=o)

 

 

Skrevet

Følg annonse link på denne siden. Ser ikke ut som det er så mye utstyr som er på salg, mest klær. Samme salg som har vært siden 1. januar...

Skrevet

Akkurat nå er det store klessalget på barnas hus, så at det er mest klær til salgs der er ikke så rart! Utstyrssalget starter den 21 januar...

Skrevet

utstyrssalget starter 21.januar,det skulel være på store ting som stellebord,vogners,senger osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...