Ladysoul Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Er det bare å ta så mye man klarer? Desperat
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Har ikke hørt at det er noen begrensning på det, men hvordan tar du det? Blander du det i noe eller klarer du å svelge det tørt liksom? Lurte på å prøve det selv, men tror ikke jeg klarer å svelge det tørt liksom... Fnis!
Gjest Lenchen *høygravid* Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har hørt at kanel kombinert med rømmegrøt skal ha ekstra god virkning. Ellers så er kanel godt i blåbærsmoothies, knekkebrød med cottagecheese, eple og masse kanel
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har tatt MASSE kanel, sikkert 4 spiseskjeer i varmt vann, menhar ikke funket... idag har jeg tatt lakserolje da håper det funker
Ladysoul Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 Jeg rører det sammen med yoghurt, prøvde først i vann, det funket også helt ok...har tatt 3 ganger i dag, en teskje hver gang + vært ute å gått tur...sitter nå å venter på at samboeren skal komme hjem for å ta dagens runde med DET kjerringrådet!!!!
Linnea&Julie Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Hvordan/ hvorfor skal kanel hjelpe egentlig?
Ladysoul Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2008 Noen sier at det stimulerer livmora til å trekke seg sammen, sånn at riene kanskje starter?
Linnea&Julie Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 hmmm,ok! Kanskje jeg også skal prøve da,hehe..begynner å bli litt lei!
Ladysoul Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2008 Jeg prøver ALT nå...har time for å sette igang fødselen på mandag men vil helst at det skal gå av seg selv!!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Er ikke kjempefan av rømmegrøt, men hvis det kan sette i gang ting sammen med kanel er jeg ikke redd for å spise masse!! ) Ellers må jeg nok prøve meg på kanel i alle mulige varianter, nå er jeg så klar at jeg kunne sprukket... Kanel i laktulose, det er sikkert tingen... HAHAHAHA!!
xToyax Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 spiste masse kanel på grøt her en dag tidligere denne uka.. samme dagen leste jeg også ett innlegg her inne, men finner det ikke igjen akkurat nå desverre.. der sto det at kanel gjør deg dehydrert..og det vil jeg helst slippe å være ved fødselen.. men jeg vet ikke stort om dette utover det jeg har lest:p
Ladysoul Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. januar 2008 okey det har jeg ikke hørt om... prøver det meste nå for å sette igang fødselen! kan jo drikke litt ekstra vann i tillegg til kanelen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå